۵۳۱۷۳۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

معین: مردم، فریب شعارهای پوپولیستی را نخورند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: با توجه به شرایط، برای پیروزی دولت امید ما نباید به نظرسنجی‌های خوشبینانه دل خوش کنیم.

خبرگزاری ایلنا: مصطفی معین در گردهمایی استادان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی که اکنون در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: من بالاخره پس از ۸ سال حکومت دولت مهروزی و معجزه هزاره سوم توانستم در جمع شما حاضر شوم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: نقطه عطف تحرک دانشجویی ۲ خرداد سال ۷۶ بود و اصلاحات به اوج خود رسید. اما در سال ۸۴ این روند سیر نزولی به خود گرفت چرا که حضور دانشگاه‌ها کم رنگ شد و رای به تحریم انتخابات دادند. جبهه اصلاحات هم در آن زمان مدیریت قدرتمندی نداشت، چرا که خاتمی به عنوان رییس جمهور به خاطر محدودیت‌های قانونی و حقوقی نمی‌توانست مثل امروز جریان را مدیریت کند.

معین افزود: در سال ۸۸ به خاطر فتنه‌انگیزی و سوءتدبیر دولت، انتخابات تبدیل به یک تراژدی شد و به محدودیت‌های غیرقانونی برای خاتمی منجر شد. محدودیت‌هایی که مبنای قانونی و اخلاقی ندارند. اما توانستیم دوباره با یک جمله تکرار می‌کنم نتیجه انتخابات را تغییر دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۴ تصریح کرد: خوشحالم که بعد از ۱۲ سال بالاخره مشخص شد فتنه‌انگیز اصلی که بود و ردصلاحیت شد. بالاخره مشخص شد نصب تصاویر خاتمی در ستاد روحانی اشکال شرعی و قانونی ندارد. چرا که هر سلاحی چه هسته‌ای و چه موشکی به اندازه حضور مقتدرانه و آگاهانه مردم اقتدار ملی را تضمین نخواهد کرد.

معین با اشاره به اینکه رمز توسعه نیافتگی عدم ثبات در مدیریت است، افزود: مطمئن باشید در مناظره‌ها دعوایشان بر سر خدا و پیغمبر نبود. دعوا بر سر ذوب شدن در قدرت بود. با توجه به شرایط، برای پیروزی دولت امید ما نباید به نظر سنجی‌های خوشبینانه دل خوش کنیم. به علاوه به خاطر آن دوران سیاه ۸ ساله ۴۰ درصد روستاییان و ۳۰ درصد شهرنشینان اکنون زیر خط فقر هستند. با توجه به این شرایط باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مردم گول شعارهای پوپولیستی بعضی را نخورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم گول امثال تورا هم نمیخورن

    • بدون نام

      طبق معمول فریب دروغهای شما رو بخورند خوبه؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج