۵۳۱۷۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خادم: سرخ آبی‌ها تا آستانه فروپاشی پیش رفتند

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس تا آستانه فروپاشی پیش رفته بودند.

خبرگزاری مهر: معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس تا آستانه فروپاشی پیش رفته بودند.

امیررضا خادم بعدازظهر دوشنبه در آئین اختتامیه دومین المپیاد ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس چند سال قبل در کنار اینکه از بودجه‌های دولتی ارتزاق می‌کردند، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی داشتند و در آستانه فروپاشی بودند.

وی افزود: اکنون این دو باشگاه بزرگ خودشان درآمدزایی می‌کنند و بدهی‌های کلان هم بر جای نمی‌گذارند و خوشبختانه در نتیجه گیری هم موفق عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین نظام باشگاهداری است تا آن را به مجلس ارائه کند و باشگاه‌های ورزشی کشور نظام مند شوند.

افزایش ۷۳ درصدی باشگاه‌های ورزشی خصوصی

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شرایط باشگاه‌های ورزشی خصوصی گفت: تعداد باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی در چهار سال اخیر، افزایش ۷۳ درصدی داشته که اتفاق بسیار خوبی است.

خادم تصریح کرد: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی و باشگاه‌ها بوده، زیرا باید این بخش را ترغیب کنیم تا از ورزش حمایت بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت ورزش بانوان در کشور خاطرنشان کرد: در این چند سال توسعه ورزش بانوان اتفاق افتاده و اگر شرایط این بخش را با چهار سال قبل مقایسه کنیم متوجه توسعه آن خواهیم شد.

خادم اضافه کرد: سال گذشته برای نخستین بار در المپیک یک بانوی ایرانی موفق به کسب مدال شد و اکنون سالن‌های ورزشی در اختیار بانوان قرار گرفته و فرهنگ سازی در این بخش انجام شده است.

وی یادآور شد: ایجاد معاونت ورزش بانوان برای ادارات کل استان‌ها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار داشت تا بانوان در شورای معاونین استان‌ها نماینده داشته باشند و تصمیم گیری کنند.

تجلیل از خیرین ورزش در کمتر جایی اتفاق می‌افتد

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه اختتامیه المپیاد ورزشی گلستان و تجلیل از خانواده ورزش استان، گفت: در کمتر جایی دیده‌ام که از خیرین ورزش تجلیل به عمل آید و خوشحالم که در گلستان این اتفاق رخ داده و باید از آقای طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کنیم.

خادم افزود: گلستانی‌ها همواره از لحاظ اخلاق و احترام به همدیگر زبانزد بوده‌اند و آقای طیبی هم به عنوان اخلاق مدارترین مدیرکل ورزش و جوانان کشور معرفی شد.

وی یادآور شد: امیدواریم این اتفاقات خوب و گام‌های مثبت در ورزش گلستان ادامه دار باشد و شاهد ارتقای بیشتر استان در حوزه ورزش باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamed

      اتفاقا خود تو داشتی پرسپولیس و استقلال رو نابود میکردی وقتی پرسپولیس استقلال آرامش پیدا کردن که تو رو انداختن بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج