جاباما
۵۳۱۶۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتراض جالب هواداران اینتر به اخراج پیولی

هواداران نراتزوری به شیوه‌ای جالب به تصمیم اخیر مدیران باشگاه‌شان برای اخراج سرمربی این تیم واکنش نشان دادند.

خبرگزاری تسنیم: هواداران نراتزوری به شیوه‌ای جالب به تصمیم اخیر مدیران باشگاه‌شان برای اخراج سرمربی این تیم واکنش نشان دادند.

سریال نتایج ناامید کننده تیم فوتبال اینتر، امروز (یکشنبه) با شکست خانگی 2 بر یک این تیم برابر ساسولو ادامه پیدا کرد و کاسه صبر هواداران لبریز شد.

هواداران متعصب اینتر که در ضلع شمالی ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا مستقر بودند به نشانه اعتراض به تصمیمات اخیر مالکان چینی باشگاه به خصوص اخراج استفانو پیولی - کسی که هفته پیش بعد از تنها ۶ ماه هدایت اینتر اخراج شد - در دقیقه ۲۵ بازی در حالی که هنوز بازی بدون گل دنبال می‌شد، اقدام به ترک ورزشگاه کردند و بنرهایی هم با این پیام‌‌ها به نمایش گذاشتند:«فصل ۱۷-۲۰۱۶، بیایید همه این اتفاقات تأسف‌بار را مخفی کنیم» و «می‌بینیم که شما لیاقت حمایت ما را ندارد. پس ما رفتیم که ناهار بخوریم!»

اعتراض جالب هواداران اینتر به اخراج پیولی

این طولانی‌ترین روند بازی‌های بدون برد متوالی اینتر است و پیش از این تنها یک بار - در فاصله ماه مارس تا می 1982 - پیش آمده بود که نراتزوری 8 بازی بدون پیروزی پی در پی در سری A‌ به ثبت برساند. در آن سال اینتر در هشت بازی متوالی‌اش در لیگ، 5 تساوی و سه شکست داشت.

شکست امروز اینتر رده هشتمی، رؤیای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را برای نراتزوری بر باد داد چرا که تنها یک معجزه می‌‌تواند برای آنها سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ اروپا را به همراه بیاورد. این باخت بدان معنا است که هر دو تیم میلان و فیورنتینا (تیم‌های ششم و هفتم جدول) باید در بازی‌های بعدی‌شان متوقف شوند تا اینتر بتواند فصل را در رده ششم جدول سری A به پایان برساند.

اعتراض جالب هواداران اینتر به اخراج پیولی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج