جاباما
۵۳۱۵۷۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

رشد صدور مجوز سقط درمانی در تهران

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه ۲هزار و ۷۱ تن برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی دراین استان در طی سال ۱۳۹۵ خبر داد.

خبرآنلاین: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه ۲هزار و ۷۱ تن برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی دراین استان در طی سال ۱۳۹۵ خبر داد.
این شمار مراجعه کننده برای دریافت سقط درمانی در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴که درخواست برای صدور مجوز سقط درمانی یکهزار و۹۵۰مورد اعلام شده بود ۶،۲ درصد افزایش یافته است.
براساس این گزارش ، در اسفند ماه سال گذشته۱۹۷ مورد برای دریافت مجوز سقط درمانی به این اداره کل مراجعه کردند که در مدت مشابه سال قبل از آن (۱۳۹۴) ۱۵،۲ درصد افزایش یافته است.
براساس اعلام پزشکی قانونی استان تهران ،شرایط ضروری برای صدور مجوز سقط درمانی به دو گروه تقسیم می شود، شرایط مربوط به ناهنجاری های جنینی و شرایط مربوط به وجود یک بیماری جدی در مادر.

در مورد مشکلات و ناهنجاری های جنینی، تشخیص قطعی ناهنجاری با آزمایش ژنتیک معتبر ویا سونوگرافی معتبر، ناهنجاری یا ناهنجاری ها موجب حرج مادر شود، رضایت آگاهانه و کتبی مادر، سن بارداری کمتر از ۱۹هفته براساس سونوگرافی سریالی معتبر و اینکه حرج مادر توسط سه متخصص مربوطه تشخیص و به تایید پزشکی قانونی برسد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی تابو آموزش جنسی درست هست همینه مشکلات اقتصادی ازدواج هم دامن زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج