جاباما
۵۳۱۰۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابهام حضور «لایپزیش» در لیگ قهرمانان اروپا

با قهرمانی تیم اف سی سالزبورگ در رقابت های این فصل لیگ اتریش، حضور تیم آر بی لایپزیش، نایب قهرمان رقابت های این فصل بوندس لیگا در رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ به خطر افتاد.​​​​​​​

ورزش سه: با قهرمانی تیم اف سی سالزبورگ در رقابت های این فصل لیگ اتریش، حضور تیم آر بی لایپزیش، نایب قهرمان رقابت های این فصل بوندس لیگا در رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ به خطر افتاد.​​​​​​​

سالزبورگ امشب موفق شد با پیروزی 1-0 مقابل راپید وین، برای چهارمین فصل پیاپی، قهرمان رقابت های لیگ اتریش شد؛ اتفاقی که شرایط حضور لایپزیش در رقابت های چمپیونزلیگ را با ابهام روبرو کرد.
هر دو باشگاه سالزبورگ و لایپزیش تحت تملک کمپانی نوشابه های انرژی زای ردبول هستند و همین مسئله حضور همزمان آنها در لیگ قهرمانان را با مشکل مواجه می کند. زیرا براساس قوانین یوفا، تیم هایی که تحت مالکیت مشترک هستند، نمی توانند به طور همزمان، در این رقابت ها حضور پیدا کنند. به این ترتیب اکنون یوفا باید تصمیم بگیرد که آیا این دو تیم، می توانند به طور همزمان در رقابت هایی اروپایی بازی کنند یا نه.

براساس قوانین یوفا، تیمی که در لیگ داخلی اش جایگاه بالاتری به دست آورده، اجازه حضور در رقابت ها را دارد و در این مورد، سالزبورگ شرایط بهتری دارد زیرا در لیگ اتریش قهرمان شده اما لایپزیش در بوندس لیگای آلمان به نایب قهرمانی رسیده است.
یوفا چند روز قبل در مورد این مسئله اعلام کرد:" همه شرایط، از جمله مالکیت باشگاه ها،تنها زمانی که فرم ورود به رقابت ها و مدارک لازم از سوی فدراسیون ها و باشگاه های مربوطه در پایان فصل لیگ های داخلی به دست ما برسد، مورد بررسی قرار می گیرد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج