۵۳۰۸۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شارژ باتری گوشی ها در ۵ دقیقه!

امروزه تکنولوژی شارژ سریع در اکثر پرچمداران بازار دیده می‌شود که باتری گوشی های هوشمند را در مدت زمان کمی شارژ می‌کند. اما با تلاش‌های یک استارت‌آپ اروپایی، این زمان به زودی به کمترین حد ممکن خواهد رسید.

وب سایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: امروزه تکنولوژی شارژ سریع در اکثر پرچمداران بازار دیده می‌شود که باتری گوشی های هوشمند را در مدت زمان کمی شارژ می‌کند. اما با تلاش‌های یک استارت‌آپ اروپایی، این زمان به زودی به کمترین حد ممکن خواهد رسید.
شارژ باتری گوشی ها در 5 دقیقه!

در گذشته، با ورود گوشی های هوشمند به بازار، مشکلی اساسی در همه آنها وجود داشت؛ زمان مورد نیاز برای شارژ باتری این گجت های نوظهور نه‌تنها طولانی و خسته‌کننده بود، بلکه پس از شارژ، طول عمر کوتاهی داشته و به سرعت خالی می‌شدند. اما امروزه به لطف بهره‌گیری از تکنولوژی شارژ سریع، زمان پر شدن باتری گوشی به طور قابل توجهی کوتاه‌تر شده و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، حتی کمتر نیز شود.

این تکنولوژی توسط استارت‌آپ اروپایی StoreDot در خلال رویداد CES ۲۰۱۵ معرفی شده بود و حال بنا به گفته مدیرعامل این شرکت، با گذشت دو سال از زمان رونمایی، آمادگی لازم برای ورود به بازار و به‌کارگیری آن در باتری گوشی های هوشمندی که در سال ۲۰۱۸ تولید خواهند شد، به وجود آمده است.

این بدین معناست که سازندگان اسمارت فون ها در سال ۲۰۱۸ قادر خواهند بود تا با استفاده از تکنولوژی ساخته‌شده توسط کمپانی StoreDot و به‌کارگیری آن در محصولاتشان، زمان مورد نیاز برای شارژ باتری گوشی های موبایل را به ۵ دقیقه کاهش داده و انقلابی بزرگ در زمینه تولید تلفن همراه رقم بزنند. البته برخی از تحلیلگران دنیای دیجیتال این ادعا را قبول نداشته و آن را رد کرده‌اند.

بن وود (Ben Wood)، یکی از همین تحلیلگرانی‌ست که در موسسه CCS Insight مشغول به کار بوده و عقیده دارد رسیدن به چنین زمان کمی بسیار سخت بوده و خطراتی را به دنبال خواهد داشت: «باید خطرات ناشی از انجام این کار را نیز در نظر گرفت. تجربه به من آموخته که همیشه نسبت به این موضوع بدبین باشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج