۵۳۰۱۶۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

کنسرت «کلهر و قربانی» در ونکوور تمدید شد

کنسرت کیهان کلهر نوازنده شناخته شده کمانچه و علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در شهر ونکوور کانادا برای یک شب دیگر تمدید شد.

خبرگزاری فارس: کیهان کلهر و علیرضا قربانی در میانه تور خارج از کشورشان، به ونکوور کانادا سفر می‌کنند و طی دو شب در این شهر به اجرای موسیقی ایرانی می‌پردازند.
در ابتدا قرار بود اجرای مشترک این دو هنرمند ایرانی روز ۱۴ می برابر با ۲۴ اردیبهشت برگزار شود که پس از اتمام بلیت‌های این اجرا، کنسرت کلهر و قربانی برای یک شب دیگر (۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت) نیز تمدید شد.

کنسرت‌های کلهر و قربانی از ۱۶ اردیبهشت در دالاسِ تگزاس آغاز شده و بعد از آن هفدهم همین ماه در بوستون روی صحنه رفتند. ۲۳ اردیبهشت نیز این دو هنرمند در نیویورک روی صحنه خواهند رفت. این دو موسیقی‌دان، قرار است در این برنامه‌ها با یکدیگر «ساز و آواز» اجرا کنند. ساز و آواز اجرای اشعار کهن توسط خواننده و همراهی آن با ساز و موسیقی است.

لس‌آنجلس تایمز درباره‌ این رویداد هنری نوشته است:‌ «کیهان کلهر استاد کمانچه یکی از هنرمندان محبوب ایران و سفیر برجسته موسیقی فارسی است. او همکاری‌هایی گسترده با هنرمندانی از جمله یویو ما، بروکلین رایدر، کرونوس کوارتت، گروه غزل و ارکسترهای بسیاری در سراسر جهان داشته است. موسیقی کلهر در غرب محبوب است و او یک نیروی خلاق در صحنه موسیقی بین المللی امروز است. قربانی نیز یک خواننده خیره کننده است و از او به عنوان جانشین محمدرضا شجریان، استاد بلامنازع موسیقی کلاسیک فارسی یاد می‌شود»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف مرادی

      خدا خیرشاندهد باعث افتخار ایران ومردم کرد هستند موفق وپیروز باشند .

    • بدون نام

      فرهنگ وهنرمادرکشورهای اروپایی خیلی راحت وبدون هیچ گونه مشکلی برای مردم آنهااجرامیشودکه همین موسیقی یکی ازآنهامیباشدمن درحیرتم درسرزمین خودم به هنرمندان ومردمی که عاشق موسیقی هستندبهاداده نمیشودآیامسئولان وسیاستمداران آمارگرفته اندکه اکثرجوانهای کشورمون که بیشترین قشرجمعیت کشورراتشکیل میدهندبه سمت فرهنگ غرب گرایش پیداکرده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج