۵۲۸۷۸۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

سلیمی: شاید خداحافظی کنم

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک از اینکه مسئولان هر چهار سال یک بار و المپیک به المپیک یاد وزنه‌برداری می‌افتند، ابراز گلایه کرد.

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک از اینکه مسئولان هر چهار سال یک بار و المپیک به المپیک یاد وزنه‌برداری می‌افتند، ابراز گلایه کرد.

بهداد سلیمی درباره شرایط مصدومیتش اظهار داشت: بعد از المپیک دو بار تمریناتم را شروع کردم که هر دو مرتبه مصدومیت زانو آزارم داد و زانویم متورم شد. پس از فیزیوتراپی، خوشبختانه به شرایط نرمال برگشته‌ام و چند روزی است که بار دیگر استارت تمرینات را زده‌ام که امیدوارم این بار دیگر مشکل‌ساز نشود و بتوانم تا مسابقات جهانی به آمادگی مطلوب برسم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود امسال به خودش استراحت می‌داد و در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کرد تا در سال‌های آینده با آمادگی کاملی گام به میدان می‌گذاشت، گفت: شرایط سنی من به گونه‌ای نیست که بخواهم یک سال را از دست بدهم. از طرفی، شرایط مصدومیتم به گونه‌ای است که طبق گفته پزشکان سه ماهی که بعد از المپیک تمرین نکردم، باعث تضعیف عضلات زانو و وارد شدن فشار به مفصلم و مشکل‌ساز شده است. اگر بخواهم باز هم تمرین نکنم دوباره به شرایط قبل باز می‌گردم و باید از صفر شروع کنم، پس باید همواره شرایط متوسط تمرینی را برای زانویم در نظر بگیرم تا این مشکلات تکرار نشود.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک درباره مشکلات مالی‌اش گفت: متأسفانه مسئولان هر چهار سال یک بار و المپیک به المپیک یاد وزنه‌برداری می‌افتند. متأسفانه بعد از المپیک وزنه‌برداری رها شد و کاری به فدراسیون نداریم، اما وزنه‌برداران رها شدند و تبعاتش را هم همه می‌بینند. نفراتی مانند مرادی و رستمی در اردوی تیم ملی حضور ندارند که به خاطر این شرایط بد قید تمرین را زده‌اند.

سلیمی تصریح کرد: امیدوارم با رویکردی که وزیر ورزش دارد، شرایط بهتر شود که خوشبختانه شاهد تغییرات خوبی هستیم. امیدوارم دیگر چنین مسائلی تکرار نشود.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند آیا در مسابقات جهانی تمام پتانسیل وزنه‌برداری همراه تیم باشند، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. شاید بشود و شاید هم نشود. خواسته‌ها متفاوت است و شرایط وزنه‌برداران با یکدیگر تفاوت دارد. خواسته‌های رستمی، مرادی و بقیه با یکدیگر تفاوت دارند که امیدواریم همه تأمین شود تا به اردوی تیم ملی برگردند. نمی‌دانم حتی خودم می‌توانم به تیم کمک کنم یا نه و اصلاً شرایط مصدومیتم اجازه می‌دهد به شرایط ایده‌آل برای حضور در مسابقات جهانی برسم. درباره بقیه هم بهتر است خودشان نظر بدهند.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا این شرایط او را برای رسیدن به آمادگی کامل در مسابقات جهانی نگران نمی‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه مردم آگاهانه و منصفانه به موضوع مصدومیت من نگاه می‌‌کنند. وقتی می‌بینم بعد از المپیک چه برخوردی با من دارند و بیشتر نگران سلامتی‌ام هستند، با استرس کمتری کار را دنبال می‌کنم. البته تلاش خواهم کرد، انگیزه‌ام را حفظ کنم، هر چند که برخی مسائل و امکانات در حفظ این انگیزه مؤثر است تا بدون دغدغه با تمرکز کامل تمرینات را دنبال کنم.

سلیمی در خصوص اینکه تصور می‌کند با چه درصدی از آمادگی به مسابقات جهانی می‌رسد، خاطرنشان کرد: اگر آمادگی صددرصدی نباشد، شرکت نمی‌کنم و باید حتماً به مرز آمادگی ایده‌آل برسم. از طرفی رقبا نسبت به سال‌های گذشته سرسخت‌تر شدند و رکوردها نسبت به قبل بالاتر رفته است. باید به شرایط ایده‌آل برسم و توانایی حضور در مسابقات جهانی را داشته باشم.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن نیست حضور در مسابقات جهانی باعث تشدید مصدومیت او شود، گفت: به هر حال این مصدومیت همواره همراه ورزشکار است و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد. من تلاش می‌کنم کارم را به بهترین نحو انجام دهم.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا در مسابقات جهانی به رکوردزنی هم فکر می‌کند یا نه، عنوان کرد: حالا برای مطرح کردن چنین مسائلی زود است و تنها به رسیدن به آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی فکر می‌کنم.

سلیمی در واکنش به شایعاتی که درباره احتمال خداحافظی او از وزنه‌برداری مطرح می‌شود، گفت:‌ هیچ چیزی بعید نیست، شاید.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود مانند رضا یزدانی زانویش را در خارج از کشور عمل می‌کرد، و آیا از عمل در داخل ایران پشیمان نیست، گفت: به هیچ عنوان. من با سنجیدن تمام جوانب این تصمیم را گرفتم. شاید اگر مانند یزدانی تصمیم به عمل کردن در خارج از کشور داشتم مجبور بودم با مصدومیت در المپیک وزنه‌ بزنم و المپیک را از دست می‌دادم. تمام تلاشم این بود که با سلامت کامل به المپیک بروم و حتی مشاوره‌هایی هم گرفتیم به این نتیجه رسیدیم که با توجه به شرایط موجود بهترین گزینه برای انجام عمل زانو بهترین‌ها در ایران هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج