جاباما
۵۲۸۰۶۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهارات ستاد قالیباف را تکذیب کرد

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر به اظهارات محمد دهقان، رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در خصوص عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر واکنش شدیدی نشان داد و آن را کذب و افتراآمیز خواند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر به اظهارات محمد دهقان، رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در خصوص عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر واکنش شدیدی نشان داد و آن را کذب و افتراآمیز خواند.

به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ دکتر پرویز افشار در پی مصاحبه محمد دهقان رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رسانه‌ها واکنش نشان داد و آن را از مصادیق بارز نشر اکاذیب، افترا، تشویش اذهان عمومی خواند و ضمن ابراز تاسف شدید از اظهارات غیرکارشناسی و غیرمستدل ایشان گفت: افزایش سه برابری تعداد معتادان کاملا کذب می‌باشد و منتظر ارائه مستندات ایشان هستیم.

وی افزود: افزایش ۴ برابری تعداد معتادان متجاهر خیابانی در کلان شهر تهران کذب محض است و با توجه به اقدامات گسترده، کم ‌نظیر و موثر دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر با همکاری سازمان بهزیستی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مراکز غیر دولتی شاهد افزایش ۴ برابری پوشش خدمات درمانی و کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی به این گروه آسیب‌پذیر بوده‌ایم که متاسفانه ایشان حتی زحمت مطالعه در این خصوص را به خود نداده و افزایش خدمات را افزایش تعداد معتادان متجاهر اعلام کرده ‌است.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: براساس گزارش رسمی سازمان پزشکی قانونی کشور میزان مرگ و میر معتادان در طی دوره اخیر نسبت به دوره مشابه قبل با کاهش ۱۵ درصدی مواجه بوده که مرهون گسترش خدمات درمان و کاهش آسیب ارائه شده در این مقطع در کشور می باشد و در این بخش نیز متاسفانه ایشان سهوا یا عمدا آمارها را وارونه جلوه داده است!!

افشار گفت: در خصوص خرید ساختمان ستاد، ضمن ابراز تعجب از طرح مجدد این موضوع علی‌رغم پاسخ مستدل و مشروح ستاد که در سال گذشته در کلیه رسانه های کشور به چاپ رسید (جابجایی از منطقه شمال شهر -نفت شمالی- به منطقه غرب تهران -پونک- از یک ساختمان با کاربری مسکونی به یک ساختمان اداری) طرح مجدد این موضوع مایه تاسف است، ضمن اینکه این موضوع از سال ۱۳۸۶ در دستور کار بوده و با مصوبه رسمی ستاد به نتیجه رسیده است.

وی افزود: اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر طبق قوانین بودجه سنواتی و پس از مبادله تفاهم‌نامه بین دستگاه‌های اجرایی عضو و مرتبط ستاد مبارزه با مواد مخدر برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب‌های معتادان، صیانت و حمایت اجتماعی از بهبودیافتگان، مقابله با عرضه مواد مخدر، حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد و انجام فعالیت‌های حقوقی و قضایی اختصاص می‌یابد و اعتبارات مصوب بیش از ۲۰ دستگاه اجرائی در قالب تفاهم‌نامه از طریق ستاد تخصیص یافته و پرداخت می‌گردد و در هر مرحله گزارش عملکرد عملیاتی و مالی دستگاه‌ها دریافت و ریالی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای امر مبارزه امکان هزینه‌کرد در محل دیگری را ندارد.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن برشماری اقدامات گسترده ستاد اظهار کرد: در میانگین شاخص‌های ۵ حوزه تخصصی با رشد بیش از ۳۸ درصد در دوره زمانی ۹۲ تا ۹۵ نسبت به دوره زمانی ۸۸ تا ۹۱ مواجه بوده‌ایم که این افزایش عملکرد در طول عمر کاری ستاد مبارزه با مواد مخدر بی‌سابقه بوده است.

وی اعلام کرد: اتاق کار دبیرکل ستاد برخلاف اظهارات نامبرده از شرایط معمول و متداول اداری برخوردار است و هیچ‌یک از ساختمان‌های متعلق به ستاد در اختیار نزدیکان ایشان نبوده و کذب محض است،‌ لذا دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به طرح شکایت در دادگاه علیه اظهارات کذب، افترا آمیز و غیرمنصفانه ایشان اقدام و تاحصول نتیجه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

افشار در پایان از تمامی نامزدهای محترم انتخابات و مسئولین ستادها و حامیان آنها در خواست کرد حوزه مسائل اجتماعی و اعتیاد را آغشته به اغراض سیاسی و بهره برداری های انتخاباتی نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای سردار شهردار ! بسه اینقدر دروغ نگو ! ما بهت رای میدیم!!! کمتر دروغ بگو مرسی

    • محمد سلطان

      من نمیدونم اینهمه دروغ وافترا از کجا یه کاندیدا میاره وبه خورد ملت میده واین به این کاندیدا تا کجا اجازه تاخت وتاز خواهد داشت؟پل صدر چقدر هزینه داشت قالیباف ؟ شفاف سازی کن.پولارو حیف ومیل کردی واز آنجا که در حیف ومیل اموال بیت المال استادی ومیدانی چقدر پول گرفتی وجواب ندادی.

    • بدون نام

      هرچیزی گفتند که تکذیب شد ما کدام را باور کنیم .
      وقتی دروغ باب شود و کسی هم برخورد نکند ملت چه کند دست آخر انتخابش هر که باشد خطاست.

    • یک ایرانی

      رویه ای که قالیباف درپیش گرفته دقیقا مدلیه که مموتی داشت, اتهام زدن به این و اون و سرگرم کردن اونها به پاسخگویی, دادن وعده های غیرممکن, اغراق در کارهایی که انجام داده ووو...

    • بدون نام

      شماها همه چیزو تکذیب میکنین به خدا راست میگن برین تو خیابونها ببینین چه خبره تو پیاده رو وسط اتوبان تو پارکها پر از معتاده

    • بدون نام

      چرا قالی باف اینقدر عوض شده ؟؟؟ هر ساعت بیشتر دارد خودش را خراب می کند . این کارهای ایشان به آقای رئیسی نیز صدمه می زند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج