جاباما
۵۲۷۸۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هدف بزرگ کارلو آنچلوتی در تابستان

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ برای رسیدن به هدف بزرگ خود با این تیم آلمانی به دنبال جذب شاگرد سابق خود است.

ایسنا: ‌به نقل از رویترز ، بایرن مونیخ با هدایت کارلو آنچلوتی نتوانست در فصل جاری انتظارات را برآورده کند و قهرمانی در بوندسلیگا تنها جامی بود که باواریایی‌ها با مربی سرشناس ایتالیایی خود به دست آوردند.

آنچلوتی به خوبی می‌داند انتظار هواداران بایرن مونیخ از او بسیار زیاد است و آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهند. بایرن‌مونیخ قهرمانی در لیگ قهرمانان به تغییرات اساسی در تابستان نیاز دارد و این را به خوبی آنچلوتی می‌داند. forzaitalianfootball ایتالیا از مارکو وراتی به عنوان هدف اصلی آنچلوتی در تابستان سخن به میان آورد و نوشت که این مربی ایتالیایی سخت تلاش می‌کند شاگرد پیشین خود را به آلیانس آره‌نا بیاورد.

وراتی از بهترین بازیکنان حال‌ حاضر فوتبال جهان در پست خود است و مشتریان زیادی دارد. مدیر برنامه‌هایش اخیرا تاکید کرد در حال‌ بررسی پیشنهادهای موجود است. این بازیکن ایتالیایی در فصل جاری ۴۱ بار پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن را در رقابت‌های مختلف بر تن کرده که نتیجه آن سه گل و هفت پاس گل بوده است. البته او تنها بازیکن بزرگی نیست که در فهرست خرید آنچلوتی قرار دارد. از الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی آرسنال هم به عنوان یکی دیگر از بازیکنان مورد نظر سرمربی بایرن مونیخ سخن به میان می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج