۵۲۷۷۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همدانی: منتظر هنرنمایی استقلال هستیم

پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم می‌تواند از سد التعاون عربستان بگذرد.

ایسنا: ستار همدانی درباره مصاف استقلال و التعاون عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: مطمئنا بازی سختی پیش‌روی استقلال است. آنها نباید در باد پیروزی سه گل دیدار رفتشان بخوابند. البته با توجه به روند رو به رشد استقلال، امیدواریم که شاهد هنرنمایی استقلال در این بازی باشیم. تکلیف صعود در دست استقلال است. آنها ۹۰ درصد راه را طی کرده‌اند ولی نباید حریف خود را دست کم بگیرند و باید از اعتبار استقلال و ایران دفاع کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره غرور احتمالی استقلالی‌ها در این دیدار، بیان کرد: بیشترین آسیب در زمانی است که از صعود خود مطمئن هستید و باید با این غرور کاذب مبارزه کرد. حتما منصوریان، عبداللهی و فریبا با توجه به تجربه‌شان مانع از شکل‌گیری این غرور خواهند شد. التعاون تیمی نوپا در آسیا است و می‌خواهد با پیروزی برابر استقلال دست به کار بزرگی بزند و استقلالی‌ها باید خیلی مواظب باشند. من از اینکه استقلال تمرکز خود را حفظ کرده و روند موفقیت را طی می‌کند خیلی خوشحالم. شاید خیلی‌ها بگویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند ولی من معتقدم که وقتی یک تیم ۷۰-۸۰ درصدش عوض شده باشد، طبیعی است نتواند خیلی زیبا بازی کند. این خیلی خوب است که استقلال نتیجه می‌گیرد و امیدواریم این موفقیتش در بازی‌های آسیایی هم وجود داشته باشد.

همدانی که در ابتدای فصل بنا به دلایلی از تراکتورسازی جدا شد، درباره سومی این تیم در لیگ برتر گفت: یکی از دلایلی که تبریز را رها کردم این بود که در رفتار عباسی مدیرعامل قبلی تراکتورسازی صداقت ندیدم. به همین دلیل از آقای قلعه‌نویی که افتخار شاگردی‌اش را داشتم، خواستم اجازه دهد جدا شوم. ایشان به بنده زنگ زد و من رویم نشد تلفنش را پاسخ دهم چون می‌دانستم اگر تلفن را بردارم، نمی‌توانم نه بگویم و باید به تراکتورسازی می‌رفتم و به همین دلیل خجالت کشیدم که نه بگویم و تلفن را جواب ندادم. من آن موقع می‌دیدم که کشتی تراکتورسازی به ساحل نمی‌رسد. مشکلات زیادی آن زمان وجود داشت که کار را سخت می‌کرد. سوم شدن با آن مشکلات کار بزرگی بود که قلعه‌نویی موفق به انجامش شد. او نشان داد کارش را بلد است. قلعه‌نویی مرد روزهای سخت بود و در این تیم ماند و تلاش کرد.

وی در پایان افزود: مشکلات مدیریتی زیادی در تراکتورسازی و فوتبال تبریز وجود دارد. متاسفانه مدیریت در تراکتورسازی هدفمند نیست. این مسئله در ماشین‌سازی هم بود و دیدیم که خطیبی را که برکنار کردند رفتند سراغ کاظمی که تخصصش نگه داشتن تیم‌ها در لیگ است ولی او نتوانست کاری کند. اینجا مشکل از مدیریت است. شما مدیریت گسترش‌فولاد را ببینید که چقدر خوب کار می‌کند و چه تیم با ثباتی شکل گرفته است. متاسفانه مدیریت‌ها در تراکتورسازی خیلی زود جابه جا می‌شوند و هرکس هم ساز خودش را می‌زند. فوتبال تنها دلخوشی مردم تبریز است و نباید مردم را مایوس کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج