۵۲۷۲۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خالقی‌فر: دوست دارم در گسترش بمانم

مهاجم تیم گسترش فولاد می‌گوید برای آنکه بگوییم گسترش سال آینده می‌تواند مدعی باشد زود است.

ورزش سه: رضا خالقی‌فر درباره رکورد گسترش در پایان لیگ‌برتر در کسب تساوی گفت: اینکه ما رکورددار تساوی در لیگ‌برتر شدیم و با همین رکورد توانستیم در جایگاه هشتمی قرار بگیریم اتفاق خوبی است اگرچه می‌توانستیم در مقطعی که به جای کسب تساوی پیروز میدان باشیم و عدم تمرکز ما را از برد دور کرد.

وی افزود: ما بعد از پرسپولیس تیم دوم از نظر کمترین شکست هستیم. ما در دفاع تیمی عملکرد خوبی داشتیم و اگر می توانستیم بازی هایی که جلو بودیم را نگه داریم به نظر جایگاهمان خیلی بهتر از این‌ها می‌شد.

او در ادامه می‌گوید: ما رکوردهای بسیاری در لیگ کسب کردیم؛ در کسب تساوی و در کسیب کمترین شکست، دیگر رکوردی که شاید به ثبت نرسد یا گفته نشود این است که گسترش تیمی بدون حاشیه بود. در تیم ما همه از بچه‌های تیم، مسئولین و کادرفنی همه یکدل بودند و رفتارها خوبی داشتند. همین موضوع باعث شد تا ما بتوانیم خوب کار کنیم و در بالای جدول قرار بگیریم و تنها مشکل گسترش همان حفظ نتایج پیروزی تیم بود نه چیز دیگری.

بازیکن گسترش درباره خداحافظی فراز کمالوند هم گفت: آقای کمالوند یک سال خوب را در کنار تیم گسترش سپری کردند و شاید صلاح دانستند اکنون زمان خداحافظی است و باید تفکرات فنی‌شان را در جای دیگر تجربه کنند.

او در پاسخ به سوالی که مدیرعامل تیم و سرمربی با یکدیگر خداحافظی کردند و این معنای خاصی داشته است خاطرنشان می‌کند: ما چیزی یا اختلافی بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان ندیده یا حس نکرده بودیم. استعفای آقای سمندر و خداحافظی آقای کمالوند بعد از بازی اتفاق افتاد و تاثیر منفی روی این بازی نداشت و ما توانستیم در روز پایانی لیگ صنعت را شکست دهیم و ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم و یک پله‌ای صعود کنیم.

خالقی‌فر در رابطه با ماندن یا رفتنش از گسترش می‌گوید: قراردادم تمام شده و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و دوست دارم برای فصل آینده هم در گسترش بمانم اما باید شرایط را بسنجم بعد تصمیم می‌گیرم که خواهم ماند یا خیر. اگرچه شرایط فصل گذشته گسترش خوبی بود. این تیم تبریزی هم باشگاه حرفه‌ای است و هم شرایط مناسبی در سال گذشته داشت.

او درباره آنکه باتوجه به رتبه‌ای که گسترش امسال کسب کرده می‌توان این تیم را جز مدعیان سال آینده دانست می‌گوید: آسیایی شدن گسترش بستگی به بستن این تیم، بودجه ای که برای فصل آینده تعیین می‌شود دارد. اگر یک تیم هدفش آسیایی شدن است، باید هم بودجه‌اش را تعیین کند و هم باید بازیکنانش را مشخص کند. شما از الان نمی‌توانید بگویید می‌توانید آسیایی شوید یا خیر؛ این موضوع به هدف باشگاه و سرمربی تیم برای فصل آینده برمی‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج