۵۲۶۹۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: لیگ جزیره با لیگ اسپانیا یا ایتالیا متفاوت است

مربی ایتالیایی تازه وارد چلسی که در فصل اول حضور خود به یک قدمی قهرمانی در لیگ و جام حذفی فوتبال انگلیس رسیده، در مورد فوتبال جزیره گفت: فوتبال در جزیره به مراتب با ایتالیا و اسپانیا متفاوت است.

خبرگزاری فارس: آنتونیو کونته تابستان پیش پس از موفقیت نسبی با تیم تحلیل‌رفته ایتالیا در جام ملت‌های اروپا به سمت مربیگری آبی‌های لندن درآمد.

وی با ارائه تاکتیک خاص خود توانست در همین سال اول به یک قدمی قهرمانی در لیگ جزیره و جام حذفی انگلیس برسد. کاری که کمتر کسی قادر به انجامش بوده است.

ژوزه مورینیو در اولین سال حضورش توانست هم به قهرمانی در لیگ دست یافته و هم در جام اتحادیه پیروز شود. این وجه تشابه برای هواداران استمفورد نوید یک مربی بزرگ را می‌دهد.

البته به عقیده برخی مربیان و کارشناسان، یکی از علت‌های مهم موفقیت آبی‌ها، عدم حضور آنها در اروپا بود. آنها فصل پیش در مقام دهم جدول ایستاده بودند و غیر از رقابت‌های کشور انگلیس در جایی دیگر حضور نداشتند. این در حالی بوده که تمام رقیبان چلسی به غیر از لیورپول، در اروپا مبارزه‌های سختی داشتند. اکنون منچستریونایتد که در مقام پنجم جدول جای گرفته در آستانه قهرمانی در لیگ اروپا رسیده است.

آنتونیو کونته در این خصوص لب به سخن گشود و مبارزه همزمان در انگلیس و اروپا را بسیار سخت دانست.

مربی چلسی اظهار داشت: لیگ جزیره بسیار سخت بوده و با توجه به قدرتش کاملا متفاوت با ایتالیا و اسپانیا است. شما در هر بازی باید تا بسیار بجنگی که به نظرم این مسئله باعث شده که تیم‌ها به مراحل پایانی در اروپا نمی‌رسند.

وی ادامه داد: همچنین این مسئله برای تیم‌ملی نیز بوده، به قدری بازیکنان در انتهای فصل خسته هستند که ارائه یک عملکرد خوب بسیار سخت خواهد بود.

کونته تصریح کرد: هر بازی در جزیره بسیار سخت بوده و تو باید از تمامی توانت در تک تک دیدارها استفاده کنی. اگر تو فکر کنی که در این دیدار با یک تیم متوسط بازی می‌کنی بدون یک خودت را برای یک باخت آماده کرده‌ای.

تنها ۴ بازی در لیگ باقی مانده و چلسی به حداقل ۶ امتیاز نیاز دارد. آنها دوشنبه شب باید در خانه با میدلزبرو روبه‌رو شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج