۵۲۶۸۹۴
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری ۵۵ زن و مرد در پارتی شبانه

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان خبر داد و گفت: ۵۵زن ومرد در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط در کرمان دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان خبر داد و گفت: ۵۵زن ومرد در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط در کرمان دستگیر شدند.

«دادخدا سالاری» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشاتی مبنی بر تشکیل باندی با سردستگی فردی معلوم‌الحال واز مرفهین بی‌درد در امر برپایی مجالس لهو و لعب و ارتکاب معاصی برخورد با اعضای باند مذکور در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضائی ادامه داد:در پی رصدهای انجام گرفته از سوی پلیس، مکان برپایی پارتی در یکی از منازل واقع در شهر کرمان مورد شناسایی قرار گرفت و با صدور حکم قضائی، پلیس ۵۵ زن ومرد حاضر در پارتی را دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در هنگام دستگیری افراد حاضر در پارتی در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص وپایکوبی به‌صورت مختلط بودند.

دادستان کرمان با بیان این‌که مکان برپایی جرم با حکم قضائی پلمب شده است، افزود: در این رابطه ۱۹ دستگاه خودروی لوکس وگرانقیمت و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین و ۱۰ لیتر مشروبات الکلی و سایر وسایل جرم از متهمان کشف و توقیف شده است.

سلاری یادآور شد: استان کرمان سرزمین سرداران شهید و رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس می‌باشد و دستگاه قضائی در استان به‌عنوان چشمان بیدار مردم، این اجازه را به غرب‌زدگان و پیروان فرهنگ منحط غربی را نخواهد داد که با هنجارشکنی و افعال مجرمانه چهره دینی استان کرمان را مخدوش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترازو

      امان.از پول زیاد که بیشتر وقتا دینو ایمونو میبره ، یکسری نون شب ندارند بخورند پول دوا دکتر و کرایه خونه ندارند اینها اینجور، خدایا مارا دریاب چه با پول چه بی پول

    • محمدرضا بختیار

      به شما قول میدم از این 55نفر 45نفرشون از بازیگران و ورزشکاران و وکلا هستند آخه بابا دوره این انتر منتل بازی ها گذشت حالا که سفر کردن به کشورهای شوروی سابق بدون روادیدو در حدسفر به کیش هستش مرض دارید یا کمبودیا می خواهید بگید با کلاس هستید خاک عالم با تفکرتون بروید سفر هم فال و هم تماشا فقط قربونتون بی جنبه بازی در نیارید که همین چندتا کشور هم از ایرانیها انکشت نگاری کنند

    • نرگس

      من.خودم کرمانی هستم اتفاقا چند تاشون قصاب یکی صافکار ماشین بقیه هم شغلایی نظیر اینها بودن

    • بدون نام

      پارتی به خودی خود مشکل فکر نکنم داشته باشند اما هروقت با مشروب موادمخدر و سروصدا منجر شود اول نفر همسایه ها گزارش خواهند داد پارتی که شغل و سواد و تحصیلات و ثروت نمیشناسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج