جاباما
۵۲۶۷۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پاپ: از «مادر تمام بمب ها» خجالت کشیدم

پاپ «فرانسیس» رهبر مذهبی کاتولیک‌ها در آستانه سفر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به واتیکان، به سوپر بمب آمریکایی که نام &#۰۳۹;مادر تمام بمب ها&#۰۳۹; را گرفت اشاره کرد و گفت: من از این بمب خجالت کشیدم.

خبرگزاری ایرنا: پاپ «فرانسیس» رهبر مذهبی کاتولیک‌ها در آستانه سفر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به واتیکان، به سوپر بمب آمریکایی که نام 'مادر تمام بمب ها' را گرفت اشاره کرد و گفت: من از این بمب خجالت کشیدم.

پاپ روز شنبه در دیدار با دانش آموزان مدارس ایتالیایی،با اشاره به سوپر بمب آمریکایی که ۱۳ آوریل (۲۴فروردین) در افغانستان پرتاب شد، افزود: من از نامی که به این بمب داده شد، خجالت زده شدم . آنها نام 'مادر همه بمب‌ها' را به این بمب دادند. اما مادر جان می‌دهد در حالی که نام او را به بمبی دادیم که جان را می گیرد و مرگ می آفریند. واقعا چه اتفاقی می افتد؟

پاپ گفت: در میان ما یک فرهنگ نابودی رو به رشد است. جهان در جنگ است. بمباران می شود و اگر بیماران و یا کودکان نیز بمباران شوند دیگر اهمیت ندارد. البته این موضوع جدیدی نیست. در آغاز نیز با حسادت قابیل نسبت به هابیل شروع شد و برادر خود را کشت. امروز بی رحمی‌ها زیاد شده و در تلویزیون نیز شاهد آن هستیم . ما شاهد بریدن سر کودکان نیز بودیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، در اواخر ماه جاری میلادی و پیش از نشست سران گروه هفت عازم رم می شود، جایی که با رئیس جمهوری ایتالیا و پاپ فرانسیس دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غصه نخور پاپ جونم . یه روز خوب میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج