جاباما
۵۲۶۵۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مونتلا: بازی با رم همیشه برایم جالب است

سرمربی میلان پیش از بازی حساس فردا (یکشنبه) تیمش برابر رم اظهار کرد رویارویی این دو تیم همواره برایش جالب بوده است.

ایسنا: به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، کسب یک برد از ۵ دیدار اخیر شرایط را برای میلانی در راه کسب سهمیه اروپایی سخت کرده است. ویچنزو مونتلا اما به برد شاگردانش برابر رم در دیدار فردا (یکشنبه)‌ امید زیادی دارد.

مونتلا که سابقه بازی برای رم را در کارنامه خود دارد، درباره این بازی گفت: برای من خیلی بهتر است که تیمم با تیم‌هایی چون رم و آتالانتا بازی کند تا امپولی چراکه اهمیت این دیدار باعث می شود بازیکنان انگیزه زیادی داشته باشند و این به صعود ما خواهد بود. البته بازی با آتالانتا نیز اهمیت زیادی دارد چون آنها رقیب مستقیم ما در راه کسب سهمیه اروپایی هستند. همین باعث می شود بازی اهمیت زیادی برای ما پیدا کند. مطمئن هستم حتی اگر در این دو دیدار نیز نتیجه نگیریم، هواداران در کنار ما خواهند بود و تیم را به خوبی حمایت خواهند کرد.

سرمربی میلان در ادامه درباره حضور در لیگ اروپا گفت: فکر می کنم بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا سطح بالایی ندارند و از سطح پایین‌تری نسبت به لیگ فوتبال ایتالیا دارند ولی بازی‌های مراحل پایانی این رقابت‌ها به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر است.

مونتلا در پایان درباره بازی با رم گفت: رم رقیب بزرگی برای ماست. رم را خیلی دوست دارم چون فرزندانم آنجا به دنیا آمدند و این خیلی برای ما جالب است که به آنجا می‌رویم. گذشته خوبی در رم دارم و خیلی خوشحال هستم فردا برابر این تیم بازی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج