جاباما
۵۲۶۵۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبداللهی: بازیکنان ما کجا بروند بهتر از استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:کدام تیم لیگ برتری را سراغ دارید که ۸۰درصد مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده باشد، این‌ها دوست دارند در استقلال بمانند و الان همه فکرشان بازی آسیایی است.

خبرگزاری فارس: نصرالله عبداللهی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال ازبکستان با درخواست باشگاه استقلال برای میزبانی از این تیم برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرده است، گفت: ما درخواست‌مان را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ایم و آنها باید با AFC مکاتبه می‌کردند. چیزی که من می‌دانم این است که AFC باید به فدراسیون فوتبال ازبکستان منتقل می‌کرد و آنها جواب نهایی را می‌دادند.

وی افزود: در صورتی که آنها مخالفت کنند ناچاریم در عمان بازی کنیم و چاره‌ای دیگر نمی‌ماند. این موضوع هم در اختیار فدراسیون فوتبال است که چه زمانی استعلام بگیرند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود کاوه رضایی روز گذشته با علیرضا منصوریان در مورد جدایی‌اش صحبت کرده بود، گفت: اینها مسائلی است که هر روز در رسانه‌ها مطرح می‌شود و فقط شایعه است. کسی چه می‌داند که رضایی در چه موردی با منصوریان صحبت کرده است.

وی در خصوص اینکه رضایی تا تیر ماه با استقلال قرارداد دارد، گفت: دقیقا در جریان تاریخ قرارداد او نیستم اما همه چیز مشخص است و او تا روز آخر باید به قراردادش پایبند باشد.

عبداللهی در خصوص اینکه استقلال چه زمانی وارد نقل و انتقالات می‌شود، گفت:آنها اعلام کرده بودند اگر مطالبات‌شان را بگیرند مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند. ۹۰ درصد این بازیکنان دوست دارند در استقلال بمانند. اتفاقا پول‌های آنها پرداخت شده و کجا بروند بهتر از استقلال. کدام تیم ۸۰ درصد مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده است.

وی افزود: یکسری از بازیکنان که قرارداد پایین داشتند صد در صد قرارداد خود را دریافت کردند و یکسری دیگر هم درصد کمی طلبکارند. الان هم فکر و ذکر آنها بازی آسیایی است. اینکه گفته می‌شود فلانی می‌رود یا فلانی می‌آید به این خاطر است که در آستانه نقل و انتقالات همیشه از این حرف‌ها مطرح می‌شود. مربیان قطعا بازیکنانی را زیر نظر دارند تا نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کنند و برای فصل بعد آنها را تقویت کند.

عبداللهی در خصوص اینکه فرشید باقری تا چه زمانی با استقلال قرارداد دارد، گفت: اگر اشتباه نکنم قرارداد باقری یکساله بود ولی فکر می‌کنم باید قرارداد او را دقیق ببینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج