جاباما
۵۲۵۹۱۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

روایت الهام چرخنده از بازی در چهار نقش متفاوت

یک گروه ارزشی، نمایش زندگی محسن وزوائی را بر صحنه می‌برد که نخبه بی‌بدیل شیمی بوده است. الهام چرخنده یکی از بازیگران این نمایش است.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک گروه ارزشی، نمایش زندگی محسن وزوائی را بر صحنه می‌برد که نخبه بی‌بدیل شیمی بوده است. الهام چرخنده یکی از بازیگران این نمایش است.

الهام چرخنده در خصوص نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» که این روزها در تالار وحدت روی صحنه است، گفت: «این نمایش هم فیلم، هم تئاتر و هم موسیقی است که در چند پرده اجرا می‌شود.»

وی پیرامون نقش خود در این نمایش اظهار داشت: «من نقش یک پرستار را بازی می‌کنم. در وصیت نامه شهید وزوایی هم به آن اشاره شده که این پرستار بسیار متحول شده است و من این نقش را بسیار دوست داشتم.»

چرخنده ادامه داد: «ما یک گروه حرفه‌ای خوب کنار هم هستیم و البته بچه‌های ارزشی که نمایش زندگی محسن وزوایی را بر صحنه می‌بریم که نخبه بی‌بدیل شیمی بوده است. ما روایتی از زندگی وی را اجرا می‌کنیم.»

این بازیگر پیرامون موضوع نمایش تصریح کرد: «این نمایش یک قصه عجیبی داشت. من در این نمایش چندین نقش را بازی می‌کنم که عبارتند از یک فرشته مرگ با گریم متفاوت، یک پیرزن ۹۰ ساله، یک خانم جنوبی جوان تفنگ به‌دست و دیگری هم یک بانوی امروزی که پرستار است.»

نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» با طراحی و کارگردانی میلاد جباری‌مولانا و بازی ارژنگ امیرفضلی، الهام چرخنده، مهری آل‌آقا، آتش تقی‌پور، سیروس کهوری‌نژاد، ایمان صفا، حسام افسری، هانیه رحیمی، علیرضا عباسی و شهاب درفشدار تا 21 اردیبهشت، هر روز ساعت 18 در تالار وحدت اجرا می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلی

      بدم میاد از این چرخنده

    • بدون نام

      ولی اون عاشته!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج