جاباما
۵۲۵۷۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیام مدیرعامل گسترش فولاد پس از استعفا

مدیرعامل تیم گسترش فولاد پس از استعفا از سمت خود، پیامی منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا سمندر، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز روز گذشته از سمت خود استعفا داد. مدیرعامل سابق باشگاه گسترش فولاد، پس از استعفاش، پیامی را منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

هوالرافع

وَأَلاَّ تَبْغِیَا الدُّنْیَا وَإِنْ بَغَتْکُمَا، وَلاَ تَأْسَفَا عَلَى شَیْء مِنْهَا زُوِیَ عَنْکُمَا، وَقُولاَ بِالْحَقِّ وَاعْمَلاَ لِلاَْجْرِ

" ... و در پى دنیا نباشید هرچند دنیا در پى شما برآید، و بر چیزى از دنیا که از شما گرفته شده است اندوهناک مشوید، و به حق سخن بگویید، و براى پاداش [آخرت] کار کنید"- (نهج‌البلاغه - نامه 47. )
خدای متعال را شاکرم که به تبعیت از سفارش مولای‌مان، امام علی (ع)، هیچ گاه خارج از اعتقادات و باورهایم زندگی نکرده‌ام و در حد توان، صراحت گفتار و پایبندی به اخلاق را در امور گوناگون جاری کرده و علاوه بر آن به لطف بیکران الهی، در مسئولیت‌ها و اتخاذ تصمیمات، مسائل شخصی برایم در اولویت قرار نداشته و ندارد.
اینجانب همواره در طول سی و اندی سال سابقه کاری، صداقت در عمل و اخلاق حرفه ای در کار، به عنوان دو آموزه ی مهم معلمانم که به واقع شخصیت های وارسته و استثنای زمان خود بوده اند، را رعایت کرده‌ام و همچنان تاکیدم بر ادامه دادن همین رویه است.
رفتن و گذر از ادوار، بذری نهفته در سرشت آدمی است و طبیعت بر آن قرار دارد که با عبور ایام و تبدیل این بذر به نهال و ثمره دادن، باید هر آنچه هست را بگذارد و برود. از این رو، بعد از هفت سال فعالیت در باشگاه گسترش فولاد و همکاری 12ساله با گروه سرمایه گذاری دریک، کنار رفتن اینجانب، نباید رویدادی تعجب برانگیز به حساب آید.
معتقدم که بستر موجود برای حفظ شادابی و رسیدن به دستاوردهای نوین، به بذر تازه و نهال های جوان نیازمند است و از این رو، اینجانب با اعلام کناره گیری، فضا را برای اجرای امر مذکور باز می‌گذارم و از همراهی و حمایت مدیریت عالی مجموعه دریک طی سال های گذشته، تشکر و قدردانی می‌کنم.
اکنون، بی هیچ ادعا درخصوص کارنامه باشگاه گسترش فولاد تبریز در نزدیک به یک دهه ی اخیر و صرف نظر از ثبت موفقیت هایی نظیر صعود و تثبیت جایگاه تیم در لیگ برتر، صرفاً با افتخار و غبطه به ساخت و تکمیل ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل در دوره مدیریتی اینجانب، آن را یادگاری درخشان و ماندگار برای مردمان خطه همیشه سرافرازم می‌دانم و پایداری و روز افزون بودن این دستاورد ها را آرزومندم.

غلامرضا سمندر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج