۵۲۵۵۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جلالی: به آینده تیمم خوش‌بین هستم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از بازیکنان و عوامل تیم تشکر می‌کنم و به آینده تیمم خوش‌بین هستم فولاد خوزستان تیم خوبی است و امسال استحقاقش بیشتر از اینها است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از بازیکنان و عوامل تیم تشکر می‌کنم و به آینده تیمم خوش‌بین هستم فولاد خوزستان تیم خوبی است و امسال استحقاقش بیشتر از اینها است.

مجید جلالی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: یک مقدمه را در مورد تیم پیکان بیان کنم که این تیم را از 10 خرداد تحویل گرفتم و یکسال با زحمت تمام عوامل این تیم را به این جایگاه رساندیم. ما برای سهمیه فقط 2 امتیاز کم داشتیم اما این جایگاه برایمان به شیرینی سهمیه نمی‌رسد.

وی ادامه داد: از بازیکنان و عوامل تیم تشکر می‌کنم و به آینده تیمم خوش‌بین هستم فولاد خوزستان تیم خوبی است و امسال استحقاقش بیشتر از اینها است. مقابل تیمی بازی کردیم که با نظم و برنامه‌ریزی بازی می‌کرد. در مورد داور باید بگویم داور خوب و منصفانه قضاوت کرد. امیدوارم تیم پیکان در سال آینده با آن اهداف بزرگش برسد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من با باشگاه در رابطه با ماندنم صحبت کردیم اما چیزی به عنوان رسمی نبوده و بیشتر روی مسائل مالی صحبت کردیم البته من این فضا را در داخل تیم پیکان را دوست دارم. من در خوزستان خدمت خوبی کردم و استنباط من این است که فوتبال خوزستان فوتبال قابل احترامی دارد و با تمام وجودم می‌گویم فولاد را دوست دارم و خوزستانی هستم البته من در اهواز که بودم کارم را به خوبی تمام کردم اما در تهران به دلیل اینکه در کنار خانواده هستم با آرامش خاطر کارم را انجام می‌دهم و این شاید یکی از موفقیت‌های من در تیم پیکان بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج