۵۲۵۴۹۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

برانکو: با تمام وجود و برای پیروزی بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است شاگردانش با تمام وجود مقابل سیاه‌جامگان بازی کرده و به دنبال پیروزی بوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است شاگردانش با تمام وجود مقابل سیاه‌جامگان بازی کرده و به دنبال پیروزی بوده‌اند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: از شاگردانم تشکر می‌کنم. آنها با تمام وجودشان بازی کردند. بابت اتفاقات معدن آزادشهر هم تسلیت می‌گویم. متأسفانه در این روزهای تلخ هم این بازی‌ها برگزار شد و سخت بود در این شرایط بازی کردن.

وی در ادامه افزود: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که با تعداد زیادی برای تشویق ما به ورزشگاه آمدند. همین‌طور از باشگاه و در رأس آن از آقای طاهری تشکر می‌کنم که برای قهرمان شدن تیم به ما کمک کردند. ما می‌دانستیم تیم میزبان در شرایط دشواری به سر می‌برد و سعی کردیم از فشاری که این تیم برای بقا در لیگ داشت، استفاده کنیم، اما موفق نشدیم. به تیم میزبان بابت پیروزی، جنگندگی و تلاشی که کرد، تبریک می‌گویم. از همه مهم‌تر نوع بازی‌شان بود که با وجود در خطر سقوط بودن، جوانمردانه و ورزشی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار روز دوشنبه تیمش مقابل الوحده در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: دوست داریم با برد مقابل الوحده به بهترین نحو این فصل را به پایان برسانیم.

برانکو درباره دو تعویضی که در ابتدای نیمه دوم انجام داد و این‌طور به نظر می‌رسید که با آوردن کامیابی‌نیا و طارمی به زمین به دنبال کسب پیروزی بوده است، خاطرنشان کرد: ما همیشه می‌خواهیم که برنده باشیم. این همیشه هدف مستمر و دائمی ما محسوب می‌شود. می‌دانیم که همیشه شدنی نیست و گلی را دریافت کردیم که نباید می‌خوردیم. به نوعی از اول تعویض علیپور با طارمی و همین‌طور کمال پیش‌بینی شده بود که نبض بازی را به دست بیاوریم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی در خصوص اینکه قهرمانی پرسپولیس به هواداران این تیم هم آرامش داده بود و آیا آرامش آنها روی نوع عملکرد بازیکنان هم تأثیر گذاشته بود یا نه، اظهار داشت: خودتان ملاحظه کردید که امروز گروهی از بازیکنان جوان ما بازی کردند. به‌هر حال آخر فصل است و بازیکنان ما خستگی داشتند و از طرفی دیگر چهار روز دیگر مهم‌ترین بازی فصل را پیش‌رو داریم. خودتان دیدید بازیکنان ما تلاش کردند، اما تیم میزبان عالی دفاع کرد و خوب هم دفاع می‌کرد. اگر فرشاد یا کمال موقعیت‌های گل خود را به خوبی استفاده می‌کردند، شاید شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خوب این تیم در دو فصل اخیر و قهرمانی در شانزدهمین دوره لیگ برتر و اینکه هواداران انتظار دارند پرسپولیس فصل آینده هم عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: خوب می‌دانیم که انتظارات از ما بیشتر و بیشتر می‌شود. نه فقط از تیم، بلکه از باشگاه و حتی هواداران هم این انتظار بیشتر می‌شود. ما با نتایج و بازی‌هایی که انجام دادیم، انتظار را بیشتر کردیم و باید به این مسئله واقف باشیم. هدف پرسپولیس همیشه این است بالای جدول باشد و این هدف همه تیم‌های بزرگ محسوب می‌شود. اینکه همیشه بالا باشند و بهتر و بهتر و بهتر عمل کنند. همین‌طور اینکه برای جذب بازیکن هم انتخاب بهتری داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبانی تو خون لنگی ها هست

    • ایمان

      تیمی که با کمک دیگران اول شد سعی کرد به تیم آخر هم کمک کنه تا حداقل کمک رو با کمک جواب داده باشه

    • بدون نام

      اقای برانکو دیدیم مردانگی شمارا

    • بدون نام

      انشالله. اگه چوب خدا حق باشه. پرسپولیس توی بازی با الوحده یه خداحافظیه دردناتک داشته باشه. تا بدونه آقای برانکو آه مردم دامنشو میگیره انشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج