جاباما
۵۲۵۲۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دیدار چمران با لاریجانی درباره رد صلاحیت شدگان

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: درخصوص رد صلاحیت‌شدگان مرتبا با نمایندگان جلسه داشته‌‌ایم و ۳ بار نیز با رئیس مجلس دیداری داشته‌ام.

خبرگزاری فارس: مهدی چمران در سی و نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها درباره رد صلاحیت تعدادی از نامزدهای شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور اظهار داشت: در این خصوص مرتباً با نمایندگان مجلس و همینطور شخصاً ۳ بار با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدارهایی درخصوص رد صلاحیت شدگان داشته‌‌ام.

وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس به دلیل پیگیری‌های صورت گرفته درباره رد صلاحیت شدگان دلخوری‌هایی داشتند و مطالبی را عنوان کردند که بندها توضیحاتی دادم که قصد توهین به نمایندگان را نداشتیم و در اجرای قانون تاکید داشتیم.

چمران گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس درخصوص رد صلاحیت‌ها بازنگری انجام دهند و با صداقت، انصاف و براساس قانون و مبنای دینی و شرعی این تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود چرا که آبروی انسان‌ها به این موضوع پیوند خورده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها درباره حادثه‌ای که در معدن ذغال سنگ آزادشهر اتفاق افتاد، گفت: شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور برای کمک به حادثه دیدگان معدن آزادشهر آمادگی دارند.

وی گفت: حدود ۸۰ نفر از کارگران در این معدن محبوس شده بودند که متاسفانه ۲۶نفر از آنها جان خود را از دست دادند که به خانواده‌های آنها و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه عبدالحمید امین نماینده مردم استان گلستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به حادثه معدن ذغال سنگ آزادشهر و کشته شدن تعدادی از کارگران گفت: از تمامی مدیران و امداد رسانان که از روز گذشته فعالیت خود را برای نجات کارگران آغاز کردند تشکر می‌کنم.

وی گفت: این حادثه در هفته کارگر برای کارگران اتفاق افتاد و همه را داغدار کرد.

امینی افزود: در این حادثه علت تجمیع کار در معدن آزادشهر شاهد چنین حادثه‌ای بودیم که هنوز تعداد آمار مجروحان و کشته شدگان مشخص نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج