جاباما
۵۲۵۱۴۷
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قصاص برای تازه‌ داماد متهم به قتل

تازه‌دامادی که به اتهام قتل همسر جوانش در زندان به‌سر می‌برد، پس از سه‌بار محاکمه به قصاص محکوم شد.

روزنامه شرق: تازه‌دامادی که به اتهام قتل همسر جوانش در زندان به‌سر می‌برد، پس از سه‌بار محاکمه به قصاص محکوم شد.
متهم در سال ٨٩ با مأموران تماس گرفت و مدعی شد همسرش در خانه به قتل رسیده ‌است. این مرد جوان که جلال نام دارد، به پلیس گفت: روز حادثه هنگامی‌ که از محل کار به خانه برگشتم، با جسد خونین همسرم، هستی، روبه‌رو شدم. خیلی ترسیده بودم و نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم. بلافاصله با مادرم تماس گرفتم و به او گفتم هستی به قتل رسیده است و بعد از آن با پلیس ١١٠ تماس گرفتم.
این در حالی بود که مأموران پلیس پس حضور در محل جنایت متوجه ‌شدند این زن جوان با ١١ ضربه چاقو به قتل رسیده است و همسایه‌ها هم حضور جلال زمان قتل در خانه را تأیید کردند، اما جلال در بازجویی‌ها منکر قتل همسرش شد. با پیداشدن پیراهن خونی جلال و حلقه ازدواج تازه‌عروس زیر مبل در اتاق پذیرایی ظن مأموران به جلال بیشتر شد. تحقیقات نشان داد پیراهن آغشته به خون متعلق به هستی است.
در مرحله رسیدگی به این پرونده در دادگاه، به دلیل تناقض در شهادت شاهدان و نواقص در پرونده رسیدگی به این پرونده ادامه پیدا کرد تا اینکه در سومین جلسه رسیدگی به این پرونده جلال بر اساس مدارک موجود مجرم شناخته و به قصاص محکوم شد، اما دیوان‌عالی کشور رأی را تأیید نکرد و پرونده برای رسیدگی مجدد بار دیگر به دادگاه کیفری ارسال شد. به‌این‌ترتیب پس از اینکه کیفرخواست خوانده شد، اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست قصاص کردند. سپس جلال در جایگاه حاضر شد و گفت: من هستی را دوست داشتم و او را به قتل نرسانده‌ام. هفت سال است که در زندان به‌سر می‌برم درحالی‌که متهم‌ اصلی آزاد است. از شما می‌خواهم با پیداکردن قاتل اصلی به من کمک کنید. من راننده آژانس هستم.
روز حادثه هنگامی که آخرین مسافر را پیاده کردم به خانه برگشتم که با جسد هستی روبه‌رو شدم. سپس خواهر هستی در جایگاه حاضر شد و گفت: هستی با جلال اختلاف داشت. خواهرم بعضی‌‌وقت‌ها با من تماس می‌گرفت و می‌گفت که چگونه مورد آزار جلال قرار می‌گیرد. شب قبل از حادثه نیز درحالی‌که گریه می‌کرد با من حرف زد و گفت جلال او را اذیت می‌کند. من می‌دانم که جلال هستی را به قتل رسانده‌ است.
در پایان، وکیل جلال در برابر قضات ایستاد و با بیان اینکه متأسفانه در این پرونده به چند نکته مهم توجه نشده است، گفت: در معاینات پزشکی‌قانونی موهایی در بین انگشتان مقتول کشف شده که متعلق به مقتول است نه قاتل. همچنین ردپای خونین دو فرد در محل جنایت کشف شده که به‌هیچ‌عنوان مورد توجه قرار نگرفته است. سپس جلال آخرین دفاعیات خود را مطرح کرد و هیئت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند. آنها یک‌بار دیگر جلال را مجرم تشخیص داده و به قصاص محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ندا

      احساس میکنم با خوندن خبر های قسمت حوادث افسردگی گرفتمه همش قتل و خیانت...

    • بدون نام

      حتما زن جلال ، بهش خیانت کرده که جلالم کشتتش، اگه اینجوری بوده دمش گرم

    • بدون نام

      متاسفم
      چه اجباریه بعضیا زن میگیرن

    • نرگس

      خدای من چرا خوب مملکت ما اینجوریه

    • بدون نام

      خودِ پست فطرتش کشته

    • بدون نام

      چرا بدون دلیل وشواهد چاک دهانتان را باز میکنین وپشت سر مرده که دستش از دنیا کوتاهه حرف چرت میزنین انشالله خودت هم بکشن ودیگران پشت سرت حرف بزنن تا حالت جا بیاد .

    • بدون نام

      با بدون نام 23:20 موافقم
      انشالله به سر خود این از خدا بی خبر ها بیاد تا دیگه حرف مفت نزنن

    • بدون نام

      دعامی کنم سرشمادونفرعوضی بیادوازتون نگذره خدا
      خداجای حق نشسته شما عاقبت خوبی نخواهیدداشت
      بی صفتا.

    • راز

      ۲۳/۲۰بینام وکامنت پایین تو هردو درغفلت بسرمی برید

    • بدون نام

      بدون نام 19:5 دقیقا درست گفتی خدا جای حق نشسته داره میبینه کی حرف حق میزنه و کی طرف یه قاتل بی وجدان رو میگیره واقعا خدا نگذره از اون عوضی هایی که به هر دلیلی از یه قاتل بی همه چیز دفاع ناحق می کنن

    • بدون نام

      قبلا وقتی اسم مردا میومد همه احساس امنیت میکردن چون میدونستن کسی نمیتونه بهشون اسیبی بزنه ،بعد چرا باید یه زن به دست حامی و پناه خودش کشته بشه؟؟؟ چرا وقتی اسم مرد میاد دیگه احساس ارامش و امنیت نداریم بجاش تنمون میلرزه نکنه اینم مث فلانی باشه.یه عده به اصطلاح مرد با این کاراشون ذهنیت همه را خراب کردند. سال ۹۳ دختر خاله من بدست شوهرش کشته شد بعد قاتلش روز به روز داره چاق تر میشه تو زندان ،دولتم گفته۱۵۰ملیون بریزید به حساب تت اعدامش کنن، وقتی بضاعت مالی ندارن ۱۵۰ ملیون از کجا بیارن بدن تا اعدام بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج