۵۲۴۹۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فراخوان مردم بحرین برای قیام علیه آل خلیفه

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه ای تاکید کرده است که باید در تمام مناطق و شهرهای کشور قیام مردمی گسترده و غضبناک شکل بگیرد و مردم به خیابان ها بیایند تا محاصره ظالمانه منطقه الدرازشکسته شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از البحرین الیوم، ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین شهروندان این کشور را برای دفاع از رهبر شیعیان بحرین فراخواند.

در بیانیه ائتلاف ۱۴ فوریه آمده است: محاکمه آیت الله عیسی قاسم (رهبر شیعیان بحرین) در هفتم ماه جاری، اقدامی مهم و خطرناک است و بر بحرین و منطقه تاثیر خواهد گذاشت. باید در تمام مناطق و شهرهای کشور قیام مردمی گسترده شکل بگیرد و مردم به خیابان ها بیایند تا محاصره ظالمانه منطقه الدراز (محل سکونت شیخ عیسی) شکسته شود و در تظاهرات گسترده پیرامون منزل شیخ عیسی قاسم مشارکت کرده و در روز محاکمه نیز آمادگی برای فعالیت های میدانی داشته باشند.

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین در ادامه ضمن هشدار به رژیم آل خلیفه درباره پیامدهای تعدی به آیت الله عیسی قاسم، تاکید کرده است: ما حق استفاده از ابزارها برای دفاع مقدس و مقاومت حسینی را برای خود محفوظ می دانیم.

اخیرا نیز علمای بحرینی در بیانیه ای در آستانه برگزاری جلسه دادگاه شیخ عیسی قاسم اعلام کردند: مقابله با هر حکمی علیه شیخ عیسی بر مردم واجب است.

علمای بحرینی تصریح کردند: موضع شرعی اعلام شده توسط مرجعیت مبنی بر «دفاع تا پای جان از آیت الله شیخ عیسی قاسم» همچنان استوار و پابرجاست.

در این بیانیه همچنین آمده است: محاکمه و مورد هدف قرار دادن شیخ عیسی در حقیقت نشانه رفتن موجودیت دینی و رکنی اصلی از ارکان وطن است، و سلب تابعیت از ایشان نشانه رفتن هویت ملی تمامی شهروندانی است که از این خاک هستند.

علمای بحرینی تأکید کردند: ما همچنین از ملت شریف خواهانیم که در شب جمعه (۱۴ اریبهشت) با اقامه نماز استغاثه به حضرت صاحب الزمان (عج) در درگاه الهی تضرع نمایند تا شر مفسدان و کید متجاوزان را از وطن عزیزمان دور نماید.

دادگاه وابسته به رژیم آل خلیفه رسیدگی به اتهامات شیخ «عیسی قاسم» رهبر عالی شیعیان بحرین را به ۷ مِی (۱۷ اردیبهشت‌ماه) موکول کرده است.

گفتنی است، اعتراضات گسترده مردمی به تلاش آل خلیفه برای محاکمه شیخ عیسی، موجی از ترس و وحشت را در صفوف این رژیم حاکم کرده است.

پیشتر نیز ۸۲ نفر از علمای بحرینی در انگلیس در بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت رهبر شیعیان بحرین، از حکومت بحرین درخواست کردند که محاکمه ایشان را متوقف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج