۵۲۴۹۶۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

درخواست کمک باشگاه استقلال از هواداران

دبیر هیات مدیره استقلال از هواداران تیمش درخواست کرد که با کمکی کوچک به باشگاه تلاش کنند که مشکلات مالی این باشگاه به صورت ریشه‌ای حل شود.

ورزش سه: دبیر هیات مدیره استقلال از هواداران تیمش درخواست کرد که با کمکی کوچک به باشگاه تلاش کنند که مشکلات مالی این باشگاه به صورت ریشه‌ای حل شود.

پندارتوفیقی در این باره می گوید: باشگاه استقلال اینقدر بزرگ است که باید بتواند مشکلات مالی خود را حل کند اما هواداران تیم به ما حق بدهند ما در حال حاضر موفق نشدیم یک ریال از پولی که روی آن حساب کرده بودیم را به دست بیاوریم و در این شرایط کارمان برای فعالیت در فصل نقل و انتقالات بسیار سخت است.

او ادامه داد: فراموش نکنید که ما تا بدین جای کار یک ریال از حق پخش و تبلیغات محیطی زمین دریافت نکرده ایم و دوست دارم هواداران بدانند که در این شرایط که ما از استانداردهای روز دنیا که برای درآمدزایی محروم هستیم چقدر نقش آنها در این را پررنگ است.

توفیقی در پایان گفت: استقلال هواداران میلیونی ای دارد که آنها می توانند با کمترین کمک به ما کاری کنند تا مشکلات باشگاه به صورت ریشه ای حل شود. سامانه پیامکی #730* سامانه رسمی برای کمک های مستقیم هواداری است. هواداران صاحبان اصلی باشگاه استقلال هستند و اگر هرکدام فقط 10هزار تومان به باشگاه کمک کنند، می توانیم باشگاهی بسازیم که آنها بتوانند به تیمشان افتخار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریا

      خخخخ طرفدارای ششتقلال مسخره پرسپولیس (سرورشون)میکردن میگفتن گدایی میکنن حالا ببین چطور باشگاه ششتقلال از هوادارها درخواست کمک کردن

    • موسی

      نه لنگی بدبخت ما استقلالی ها واسه عشقمون خرج میکنیم من الان دوساله ماهی سی تومن به تیمم میدم واسه نقل وانتقالت هم صد میدم شما چی برید فش بدید .

    • بدون نام

      جالبه برام چرا این استقلال هیچ ایده ای ازخودش نداره حتی تشویق ایسلندی رو هم کپی کرد بگذریم ازبازیکن خریدنشون حالا هم...واقعا که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج