۵۲۴۷۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین وضعیت پدیده در فصل آینده از زبان مهاجری

سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: در فصل آینده نه برای من و نه برای پدیده ، کسب رتبه‌ میانه جدولی و بقا زیبا نیست و به دنبال جایگاه بهتر خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه پدیده، محمدرضا مهاجری در خصوص تمدید قراردادش با این تیم برای حضور در لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: جلسات خیلی خوبی را با مدیریت محترم باشگاه پدیده برگزار کردیم و در نهایت در این باشگاه ماندنی شدم و باید از اعتماد آنها تشکر کنم.

وی افزود: علیرغم مشکلات و مسایلی که در این فصل پیش آمد اما توانستیم با همدلی و اتحاد میان مدیریت جدید، کادرفنی و بازیکنان به موفقیتی نسبی دست یابیم اما باید برای فصل بعد، به فکر جایگاهی متفاوت باشیم‌. باید بپذیریم که دیگر نه برای من و نه برای پدیده تنها کسب رتبه‌ای میانه جدولی و بقا زیبا نیست.

مهاجری تاکید کرد: باید از مدیرعامل و هیات‌مدیره باشگاه تشکر کنم که در پی ایجاد فضایی آرام بودند تا بتوانیم به کار خود بپردازیم. امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌هایی که برای فصل آتی صورت گرفته بر مشکلات غلبه کنیم و به سرمنزل مقصود برسیم.

سرمربی پدیده خراسان با تشکر از هواداران این تیم خاطرنشان کرد: به هر حال نباید فراموش کنیم که فصلی سخت را پشت سر گذاشتیم، اما هواداران هر روز و هر بازی پشت ما بودند و چه در روز باخت و چه در روز برد کنار ما بودند.

وی ادامه داد: باید بگویم که دست تک‌تک آنها را می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در فصل آتی به بهترین شکل ممکن پاسخ محبت‌ و معرفت آنان را بدهیم.

مهاجری در رابطه با لیست خرید و مازاد پدیده تصریح کرد: هنوز یک بازی دیگر در لیگ شانزدهم داریم و تمرکز ما روی بازی با ذوب‌آهن است و تصمیمی در خصوص لیست فصل بعد نگرفته‌ایم.

وی افزود: من برنامه ام را به مدیران باشگاه ارایه کردم و آنها نیز علاوه بر قبول کردن آن، قول همکاری ١٠٠درصدی و همچنین ایجاد بستر و شرایط لازم را داده اند.

سرمربی تیم پدیده گفت: تنها موضوعی که با قاطعیت می‌توانم بگویم این است که دیگر به نام‌ها توجه نخواهیم‌کرد و بازیکنی که سربارمان باشد را نمی خواهیم. بازیکنی می‌خواهم که سرباز تیمم باشد و به هیج‌وجه به اسامی توجه نخواهیم‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج