۵۲۴۵۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجری سرمربی پدیده در لیگ هفدهم

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: محمد رضا مهاجری در فصل جدید لیگ برتر فوتبال هدایت تیم پدیده خراسان را بر عهده خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه ورزشی پدیده خراسان،حمیدرضا کریمویی اظهار داشت: از هفته ها پیش جلسات مختلفی را در راستای تعیین سرمربی تیم پدیده برای حضور در لیگ برتر هفدهم با هیئت مدیره باشگاه برگزار کردیم و پس از موافقت اعضا ،در نهایت با مهاجری به عنوان سرمربی فصل آینده پدیده،قرار داد امضا شد.

وی افزود: بعد از موافقت هیئت مدیره باشگاه، چندین نشست را با مهاجری برگزار کردیم و ایشان نیز برنامه های خود را به ما ارائه دادند و این برنامه ها نیز مورد موافقت قرار گرفت و در نهایت با حضور ایشان برای سومین فصل پیاپی به صورت قطعی و به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم.

کریمویی ادامه داد: تیم پدیده در لیگ شانزدهم روزهای پرفراز ونشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت نیز توانستیم با کمک همه ارکان باشگاه، حمایت مسئولین و البته دلگرمی که هواداران به ما می دادند ، سهمیه پدیده را در لیگ برتر حفظ کنیم و دل مردم خراسان راشاد نماییم.

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره اینکه این تیم چه برنامه ای برای فصل آینده دارد گفت: به هر شکل ما به دنبال کسب رده های بالاتر هستیم و این موضوع با برنامه ای که آقای مهاجری ارایه داده است و ثباتی که در راس کادر فنی ایجاد کردیم قطعا دور از دسترس نخواهد بود. هرچند این مسئله به کمک و توجه بیشتر همه مسئولین استانی نیز نیازمند است.

وی درباره اینکه آیا مهاجری لیست بازیکنان مورد نظر خود را ارایه کرده است یا خیر ، اظهار داشت: قطعا آقای مهاجری بازیکنان مختلفی را برای بهبود شرایط تیم مدنظر دارند اما منتظر هستیم تا بازی های لیگ شانزدهم به صورت کامل به پایان برسد و بعد در مورد آن صحبت کنیم. آن چیزی که مشخص است اینکه هیئت مدیره باشگاه و بنده به عنوان مدیرعامل به صورت کامل از برنامه های پیش روی سرمربی تیم حمایت می کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج