جاباما
۵۲۴۵۲۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اتابک نادری:

جشن اردیبهشت تئاتر حذف شد

مدیر امور تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد که به دلیل ثبت روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی کشور دیگر نیازی به برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران نیست.

خبرگزاری مهر: مدیر امور تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد که به دلیل ثبت روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی کشور دیگر نیازی به برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران نیست.
جشن اردیبهشت تئاتر حذف شد

اتابک نادری مدیر امور تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران که همه ساله در اردیبهشت ماه و با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی در استان های مختلف کشور برگزار می شد به ما گفت: چند سال گذشته به دلیل اینکه هدف مان این بود که بخواهیم تئاتر و روز جهانی تئاتر را در میان مردم استان های مختلف کشور جا بیاندازیم برنامه برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران در نظر گرفته شد و این جشن ها را به صورت مشارکتی با اداره کل های ارشاد استان های مختلف برگزار می کردیم.

وی اظهار کرد: حالا که روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است دیگر نیازی به برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران نیست و طی برنامه ریزی انجام شده از این پس استان های مختلف در روز ۷ فروردین ماه به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی، برنامه هایی اجرایی و تولید محور را انجام می دهند.

نادری با اشاره به برگزاری جشن روز ملی هنرهای نمایشی در ۷ فروردین ماه در تهران، افزود: ما امسال در تهران این جشن را برگزار کردیم و در استان های مختلف نیز با دایر کردن سالن های نمایشی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، شاهد اجرای تئاتر بودیم.

مدیر امور تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی یادآور شد: وقتی روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده بهتر است که در اردیبهشت ماه تنها شاهد برگزاری جشن های خانه تئاتر باشیم که در اصل صنوف تئاتری اقدام به برگزاری این جشن ها می کنند.

وی در پایان تأکید کرد: از این پس مشارکت و تمرکز ما برای جشن روز ملی هنرهای نمایشی در روز ۷ فروردین ماه خواهد بود و استان های مختلف می توانند در این روز برنامه های تولیدمحوری را تدارک ببینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج