۵۲۴۱۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین آلبوم گروه موسیقی «مانگ»

اولین آلبوم گروه موسیقی «مانگ» روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه با حال و هوایی متفاوت در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار می گیرد.

خبرگزاری مهر: اولین آلبوم گروه موسیقی «مانگ» روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه با حال و هوایی متفاوت در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار می گیرد.
اولین آلبوم گروه موسیقی «مانگ»

گروه مستقل و جدید «مانگ» روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه، مراسم رونمایی از اولین آلبوم خود را در شهر کتاب فرشته برگزار می‌کند و در ادامه روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه کنسرت این آلبوم را به همراه قطعات جدیدی از آلبوم دوم گروه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد.

آغاز کار گروه «مانگ» به حدود ۳ سال پیش بازمی‌گردد که با ایده‌های نیما سعیدی (گیتاریست) و همراهی امیرعلی طاهری (درامر) شروع به تمرین می‌کنند و پس از مدتی حامد حمیدزاده (باسیست) به آن‌ها ملحق می‌شود و حلقه اصلی «مانگ» شکل می‌گیرد. البته آنها سابقه حضور در گروه‌هایی مانند «بهنا»، «بی‌بند»، «میوت ایجنسی» و «جالبوت» را هم در کارنامه خود دارند.

امیرعلی طاهری در رابطه با فضای کاری «مانگ» توضیح داده است: «نیما سعیدی کوک‌های متنوعی را برای گیتار طراحی کرده که بر اساس آن، ملودی‌ها و ریتم‌هایی که شنیده می‌شوند، شبیه به ملودی‌ها و ریتم‌های نواحی مختلف ایران هستند و حالتی بومی دارند. این آلبوم با سازهایی نظیر گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک، درامز، باس، ساکسیفون، کلارینت و کوبه‌ای‌هایی مثل داربوکا و دمام و تنبک اجرا شده و می‌توان گفت حالتی تلفیقی دارد؛ درواقع هم نوای موسیقی ایرانی را در خود دارد و هم اینکه حالت موسیقی غربی در آن شنیده می‌شود. البته این را هم بگویم که در این گروه، موسیقی نواحی عیناً اجرا نمی‌شود و فقط حالتی از موسیقی‌های نواحی مختلف ایران به گوش می‌رسد. در واقع مهمترین المانی که در این قطعات وجود دارد کوک‌های مختلف و متفاوت نیما سعیدی روی گیتار است که باعث شده صدای ایرانی را هم تولید کنیم.»

امیرعلی طاهری درباره کنسرت پیش‌رو نیز گفت: آلبوم «اقلیم» شامل ۷ قطعه اینسترومنتال با نام‌های لَگ، واهه، گیله، سه (۳)، خراسان، هجوم و خیزش شرقی است که در این کنسرت اجرا خواهند شد و علاوه بر آن قرار است ۵ قطعه جدید از آلبوم دوم را هم اجرا کنیم که ۳ تا از آنها با خوانندگی نیما سعیدی همراه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج