جاباما
۵۲۴۰۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشتباه عجیب مدیران پرسپولیس دردسرساز شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر یک اشتباه درج شده در قرارداد، برای تسویه حساب با حامی مالی خود با یک شکل اساسی رو‌به‌رو شده‌اند.

خبرگزاری میزان: چند روز پیش به دنبال اعتصاب شاگردان برانکو ایوانکوویچ به خاطر عدم دریافت مطالبات مالی،‌ حمیدرضا گرشاسبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود این باشگاه حدود ۲۰ میلیارد تومان از حامی مالی خود طلب‌ دارد که هنوز این پول به حساب آنها واریز نشده است.

نکته قابل تامل درباره این ادعای گرشاسبی این است که مدیران سامانه هواداری مدعی هستند که به هیچ عنون نباید تمام این ۲۰ میلیارد تومان را پرداخت کنند و بخشی از قرارداد باید به عنوان خسارت کسر شود.

پیگیری‌های خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشان می‌دهد اختلاف به وجود آمده ین باشگاه پرسپولیس و اسپانسر بر سر بند حق پخش تلوزیونی قرارداد فی مابین است.

نکته کلیدی و غیر قابل ماجرا اما اینجا است که در قرارداد منعقد شده،‌ مسئولان باشگاه پرسپولیس انحصار پخش زنده بازی‌های تیم‌شان را به سامانه هواداری واگذار کرده‌اند. اینکه پرسپولیسی‌ها بر اساس کدام منطق،‌فکر و برنامه چنین بندی را در قرارداد رسمی خود با ۳۰۹۰ درج کردند سوالی است که باید جواب آن مشخص شود. آن هم در شرایطی که همه می‌دانند بر اساس قانون اساسی کشور حق تصویر تنها در اختیار صدا و سیما است.

حامی مالی سرخپوشان در دو سال گذشته هیچ دخل و تصرفی در امور پخش مسابقات این تیم نداشته است. به همین دلیل برای تسویه حساب روی همین بند دست گذاشته‌ و مدعی است وقتی باشگاه پرسپولیس نتوانسته امتیاز حق پخش زنده مسابقات را از صدا و سیما بگیرد و در اختیار آنها بگذارد، پس باید مبلغی از قرارداد به خاطر رعایت نشدن این بند قانونی کسر شود.

حالا باید منتظر ماند واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس به این ماجرا چه خواهد بود و چه میزان خسارت از طلب ۲۰ میلیاردی کسر خواهد شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج