۵۲۳۳۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیبالا: امسال می‌تواند سال یوونتوس باشد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس، بانوی پیر را دارای پتانسیل کسب تمامی جام‌های فصل جاری می‌داند و هم‌تیمی‌های کهنه‌کارش را لایق چنین دستاوری می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس معتقد است امسال می‌تواند یکی از درخشان‌ترین سال‌های تاریخ باشگاه یوونتوس باشد. یوونتوس برای قهرمانی در سری A تنها ۳ امتیاز دیگر می‌خواهد و به فینال جام حذفی هم رسیده است. همچنین بانوی پیر با حذف بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت محسوب می‌شود.

دیبالا که ماه گذشته با درخشش در بازی یووه برابر بارسلونا سهم بسزایی در صعود بانوی پیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت، با اشاره به بازی چهارشنبه شب تیمش برابر موناکو در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سایت یوفا گفت: می‌دانیم که هر دو بازی‌مان در این مرحله بسیار سخت خواهند بود. موناکو صدرنشین لوشامپیونه است و دارد خوب نتیجه می‌گیرد. آنها تیم سرسخت و قدرتمندی هستند، تیمی که در ترکیبش بازیکنان خوبی دارد، البته تیم ما هم بازیکنان خوبی دارد. پس مطمئناً بازی تماشایی را شاهد خواهیم بود. در بازی‌های قبلی موناکو دیدیم که این تیم چگونه پرتعداد حمله می‌کند و گل‌های فراوانی هم می‌زند اما هجومی بودن این تیم بدان معناست که ما هم فضای زیادی برای ضدحملات خواهیم داشت.

دیبالا ادامه داد: امسال می‌تواند سال یوونتوس باشد. ما در تمام رقابت‌ها داریم خوب نتیجه می‌گیریم. قهرمانی در لیگ قهرمانان کار آسانی نیست چون جز ما سه تیم دیکر هم هستند که برای قهرمانی انگیزه فراوانی دارند اما ما می‌خواهیم با تمام توان‌مان برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم. این قهرمانی می‌تواند پاداشی در خور جایگاه آن دسته از بازیکنان ما باشد که مدت‌هاست در یوونتوس بازی می‌کنند و برای این تیم کارهای فراوانی انجام داده‌‌اند، از جان لوئیجی بوفون گرفته تا کلودیو مارکیزیو، لئوناردو بونوچی، آندره‌آ بارتزالی و جوجرو کیه‌لینی. آنها تا الان قهرمان لیگ قهرمانان نشده‌اند و فکر می‌کنم لیاقتش را دارند که امسال این جایزه را ببرند.

مارکیزیو با معرفی رونالدینیو به عنوان یکی از بازیکنان محبوبش در دوران کودکی، گفت او را به عنوان بازیکنی که از فوتبال بازیکن کردن لذت می‌برد، الگوی خود قرار داده است.

وی تأکید کرد: مربیان و بازیکنان اروپایی گاهی اوقات مثل ما اهالی آمریکای لاتین به فوتبال نگاه نمی‌کنند. ما از فوتبال بازی کردن لذت می‌بریم، خیلی می‌خندیم، جشن می‌گیریم و ... من همیشه از فوتبالم در زمین بازی لذت می‌برم و طرز تفکرم این است که یک بازیکن باید از فوتبال بازی کردن لذت ببرد.

دیبالا در پایان درباره شیوه خوشحالی بعد از گل‌هایش (ژست ماسک) که به یک نماد برای او تبدیل شده است، هم اظهار داشت: در ابتدای سال، تصمیم گرفتم به شیوه‌ای جدید خوشحالی کنم و چند شیوه را در نظر گرفتم. یک روز هم این شیوه خوشحالی کردن به ذهنم رسید که پشت آن معنایی نهفته است. این شیوه خوشحالی کردن برای من خوش‌یمن بوده است چون از وقتی که این‌طور خوشحالی می‌کنم، همه چیز برایم بهتر پیش رفته است. من نقاب را پایین‌تر از بینی‌ام می‌گیرم، در واقع ترجیح می‌دهم که اینگونه خوشحالی کنم اما هرکسی می‌تواند به شیوه خودش این کار را انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج