۵۲۳۲۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مجتمع سینمایی «سپنتا» به زودی افتتاح می‌شود

مجتمع سینمایی «سپنتا» تهران به زودی در مجموعه تجاری و فرهنگی «ارم» شهرک غرب راه‌اندازی شده و پذیرای علاقه‌مندان به سینما خواهد بود.

روزنامه بانی فیلم: مجتمع سینمایی «سپنتا» تهران به زودی در مجموعه تجاری و فرهنگی «ارم» شهرک غرب راه‌اندازی شده و پذیرای علاقه‌مندان به سینما خواهد بود.
مجتمع سینمایی «سپنتا» به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی این مجتمع سینمایی، مسعود جعفری جوزانی درباره سالن‌های سینمایی مجتمع سینمایی «سپنتا» تهران گفت: شش سالن این مجتمع سینمایی حداکثر در ماه‌های آینده آغاز به کار خواهد کرد و سه سالن دیگر نیز حداکثر شش ماه دیگر افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

این کارگردان سینما با تأکید بر موقعیت مناسب مجموعه سینمایی «سپنتا» در میدان صنعت و دسترسی آسان آن به بزرگراه‌های تهران، افتتاح این مجموعه سینمایی را پاسخی به نیاز خیل عظیمی از سینمادوستان تهرانی دانست.

جعفری جوزانی با اشاره به ویژگی‌های این سالن‌ها در بهره‌برداری از تکنولوژی‌های روز اظهار داشت: در این مجموعه همچنین فضاهای فرهنگی از جمله شهر کتاب، گالری‌های هنری و مجموعه‌ای تفریحی برای کودکان و نوجوانان نیز پیش‌بینی شده است.

وی همچنین گفت: این مجموعه، آماده همکاری با سرمایه‌گذاران و صاحبان مجتمع‌های فرهنگی برای احداث واحدهای سینمایی دیگر خواهد بود.

مسعود جعفری جوزانی در پایان اظهار امیدواری کرد که؛ پس از رفع مشکلات، هر چه سریعتر مجتمع سینمایی «سپنتا» کرج هم به بهره‌برداری برسد.

افزوده‌شدن سالن‌های مجتمع سینمایی «سپنتا» به ناوگان نمایشی کشور ، سهم بزرگی در بالابردن توان اقتصادی سینمای کشور خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج