۵۲۳۲۸۴
۲۱ نظر
۵۰۰۲
۲۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آقای‌ قالیباف! به همین که هستید راضی باشید

جناب شهردار! شعار این روزهای شما حمایت از ۹۶درصد از مردم است. مردمی که به گفته شما ۴درصد از خدا بی‌خبر حق آن ها را خورده‌اند.

جواد موسوی در خبر آنلاین نوشت: جناب شهردار! شعار این روزهای شما حمایت از ۹۶درصد از مردم است. مردمی که به گفته شما ۴درصد از خدا بی‌خبر حق آن ها را خورده‌اند. به‌درستی یا نادرستی دعوی شما کار ندارم. اگر حقیقتا این‌گونه است که شما می‌فرمایید حضرتعالی و همگنانتان باید کلاهتان را بالاتر بگذارید که پس از گذشت ۴ دهه از عمر انقلابی که قرار بود در آن یک موی کوخ‌نشینان به همه زندگی کاخ‌نشینان بیرزد و مردم ولی‌نعمت کارگزاران نظام باشند کار به جایی رسیده که یکی از مدیران درجه یک نظام معترف است ۴درصد از ما بهتران ۹۶درصد از جمعیت ۸۰ میلیونی را استثمار کرده‌اند.

طیب الله. والله ساکنان نگون بخت پادگان اشرف و لیبرتی هم برای ضایع کردن نظام حاکم در ایران تا به حال چنین تصویری از کشورشان ارائه نکرده اند. بتازید و بتازانید که دور دور شماست.

آقای قالیباف!

گیرم که شما درست می فرمایید و همه آن ۹۶ درصد باید برای خلاصی از وضع موجود به شما رای بدهند اما اجازه هست از شما بپرسیم تا امروز نحوه برخورد حضرتعالی با این ۹۶ درصدی ها چگونه بوده؟ تا جایی که حافظه یاری می کند شما با استخدام بخشی از این ۹۶ درصدی ها به عنوان پیمانکار آن ها را به جان بخشی دیگر از ۹۶ درصدی ها انداختید تا با اسم مبارزه با سدمعبر دمار از روزگار دستفروش ها دربیاورند. بارها و بارها برخورد غیرانسانی پیمانکاران شما را با این قشر شریف و زحمتکش دیده ایم. در اخبار هم خواندیم که یک بار ماموران شما چگونه یکی از این ۹۶ درصدی ها را جلوی چشم پسر ۱۴ ساله اش به قتل رساندند. آقای قالیباف دقت بفرمایید: نیروهای وابسته به شما مردی را جلوی فرزند نوجوانش آن قدر کتک زدند تا مرد. متوجه هستید چه می گویم؟اگر همه چیز برقرار و سامان خودش می بود شما امروز باید در دادگاه بابت چنین جنایتی محاکمه می شدید. شاید بگویید این یک اتفاق است و ممکن است در همه جای جهان چنین مواردی رخ دهد. مجبورم خاطره ای دیگر را به یادتان بیاورم.

به خاطر دارید یک بار با هلی کوپتر برای تماشای مسابقه فوتبال به استادیوم آزادی تشریف بردید؟ نمی خواهم بگویم خدای ناکرده شما جزو چهاردرصدی ها بوده اید و حقتان بوده از چنین امکاناتی استفاده کنید. زبانم لال. به هرحال اقتضای خادم بودن مردم استفاده از همین امکانات است و کاریش هم نمی توان کرد منتهی به دلیل استفاده شما از چنین امکاناتی هفت نفر از همان ۹۶ درصدی ها زیر دست و پا له شدند و داغی شدند جاودانی روی دل خانواده هایشان. می فهمید جناب دکتر! له شدند. زیر دست و پا له شدند. شاید بگویید این حرف های ژورنالیستی است و خیلی بار علمی ندارد. ایرادی ندارد. گزارش سانحه ساختمان پلاسکو را چه می گویید؟ آن گزارش هم که توسط دانشگاهیان و کارشناسان تهیه شده ژورنالیستی است؟ شما با کدام پشتوانه و صلاحیت مدیریت بحران را برعهده گرفتید؟

تا به حال از کدام بحران سربلند بیرون آمده اید؟ از بحران ترافیک؟ از بحران املاک نجومی؟ از بحرانی که دو قطره باران در سرتا سر تهران به وجود می آورد؟ در واقعه پلاسکو چند نفر از ۹۶ درصدی ها ذیل مدیریت بحران شما سوختند و حتی اجسادشان قابل شناسایی نبود. سوختند جناب کاپیتان. می فهمید؟ جزغاله شدند. البته دیوار حاشا که بلند است بفرمایید آن گزارش سیاسی بود و توسط مخالفان من تهیه شده بود. پس مجبورم خاطره ای از خودم را به عنوان یک نود و شیش درصدی تعریف کنم.

دوست عزیزی که در همایش زنان و زندگی شهری فعالیت داشت از من خواست تا کلیپی برای آن همایش تهیه کنم. گفتم با آقای قالیباف و مجموعه تحت نظرش میانه ای ندارم و این کار را خلاف عقایدم می دانم. توضیح داد که این یک کار علمی و دانشگاهی است و ربطی به قالیباف و عقاید سیاسی اش ندارد. علیرغم میل باطنی ام و به دلیل ارادتی که به آن دوست داشتم پذیرفتم. کار با دو هفته سختی و مشقت به پایان رسید اما عوامل حضرتعالی که در راس آن همسر جنابعالی قرار داشت به بهانه های کذایی از پرداخت پول سرباز زدند. می فهمید جناب قالیباف؟ عوامل شما و همسر شما حق الزحمه چند نود و شیش درصدی را با وجدانی آسوده بالا کشیدند. بدون شک تعداد کسانی که حقشان توسط شما و شهرداری تهران خورده شده در شمار نمی آید اما مجبور بودم از خودم مثال بزنم تا جایی برای انکار و توجیه باقی نماند.

آقای قالیباف!

تحت مدیریت شما آن هم فقط در شهر تهران ۹۶ درصدی ها کتک می خورند، کشته می شوند، می سوزند و حقشان پایمال می شود. در این شهر ده میلیونی نود و شش درصد می شود قریب به نه میلیون و ششصد هزار نفر. پیشنهاد من این است که به قول آقای روحانی بار گناهتان را بیش از این نکنید. یعنی فعلا به ستم و آزار و استثمار همین نه میلیون و ششصد هزار نفر قانع باشید وگرنه باید دست کم در حق هفتاد و شیش میلیون و هشتصد هزار نفر اجحاف کنید. تصمیم با خودتان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی همه حرفهای آقای قالیباف دروغه؟یعنی همه حرفهای روحانی درسته؟کسی که موقع جنگ فرمانده بوده و همرزم سرداران بوده دروغ میگه و معاون و رییس راست میگن؟من که این 4 سال حرف راست نشنیدم برجام جز خفت و خواری چیزی برای مردم نداشت پس بهتره به مردم راست بگویید

    • بدون نام

      خوب پته مته همدیگه رو میریزن بیرون

    • بدون نام

      درود بر قالی باف

    • ناشناس

      18 روز مونده تا انتخابات.حداقل هر روز 5 مطلب تخریبی هم علیه قالیباف چاپ بشه میشه 90 مطلب تخریب..جناب آقای قالیباف،خودتو برای شدید ترین تخریبات آماده کن چون برخی از وجودت و حرفات احساس خطر و لرزش کردن....

    • بدون نام

      روحانی یعنی منجی سرزمین آریایی

    • بدون نام

      درود بر قالیباف

    • بدون نام

      افشاگریهاتون عالی بودواینهارو مردم میدونن ولی زودفراموش میکنند

    • بدون نام

      رییس جمهور ی کار سختی است, بعضها پای گود نشتن و میگن لنگش کن,

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • hamed

      هر چی از قالیباف بد بگن محبوب تر میشه اگه میخواید نتیجه برعکس بگیرید به همین کار ادامه بده

    • علی خسروی

      مردم طی چهارسال نان سرسفره ملت شد برجام هرچنداززجمات دکترظریف نمیشه چشم پوشی کردولی روحانی برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد،درودبرقالیباف ،احمدی نژاد دوباره،علی خسروی سنقر

    • بدون نام

      خو یکی از شما هایی که ایی همه از قالیباف طرفداری میکنه و زنده باد زنده باد راه انداختین دو کار مثبت این رو بگین ، ...

    • شهرام

      جناب قالیباف.. واقعا اگه بعد از اینهمه حقایق، بازم ادامه بدی ، مشخصه که ....................

    • بدون نام

      حیف آریایی که بخواد روحانی مننجیش باشه آریایی دل شیرداره نه دل روحخانی 12:47

    • بدون نام

      درود بر قالیباف

    • فریبرز

      کار مثبتش اینه که در شرق و غرب تهران با دادن مجوزهای غیر قانونی بابت رانت خواری در این مناطق را باز کرد.

    • کوه

      ای بی ادب ما که راضی نیستیم باید باید رییس جمهور شه خیالت راحت

    • قانعی

      قالیباف مرد بزرگیست

    • بی نام

      درود بر قالیباف

    • محمد

      ابن اقایی ک این مطلب و نوشته غرض شخصی داره.مثال پلاسکویی ک در حین اتش سوزی منفجر میشه مقصر کیه.قالیباف مقصره.اتفاق در چند دقیقه افتاده شما با این حجم ترافیک و مشکلات بهتر مدیریت میکنی بسم ا...

    • بدون نام

      هر کدوم را که بگیری بدتر از آن یکیه .
      قالیباف که ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج