جاباما
۵۲۳۱۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صادق‌زاده: به خادم اعتماد کامل دارم

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران با بیان این که مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی است، گفت: به رسول خادم اعتماد کامل دارم و می‌دانم او موفقیت و پیشرفت ما را می‌خواهد.

خبرگزاری ایسنا: جابر صادق‌زاده درباره احتمال حضورش در رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به عنوان نماینده ایران در وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: به رسول خادم اعتماد کامل دارم و چه انتخاب شوم و چه به عضویت تیم‌ ‌ملی در نیایم هیچ اعتراضی به آن نخواهم کرد، چرا که می‌دانم خادم موفقیت و پیشرفت ما را می‌خواهد. البته به لحاظ بدنی وضعیت بدنی بسیار خوبی دارم و تمریناتم را بسیار خوب پشت سر گذاشتم. اگر این افتخار را پیدا کنم که در تیم‌ ‌ملی حضور داشته باشم برای اهتزاز پرچم ایران از جان مایه می گذارم.

وی افزود: مانند سرباز در خدمت تیم‌ ‌ملی هستم و هر دستوری که رسول خادم بدهد آن را اجرا خواهم کرد. تمریناتم را طی مدتی که در اردوهای تیم‌ ‌ملی حضور داشتم با جان و دل انجام دادم و از هر نظر آماده‌ام که برای کشورم بر روی تشک بروم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان افزود: خوشبختانه اوضاع تیم‌ ‌ملی بسیار خوب است و همه کشتی‌گیران با انگیزه بالا در حال‌ تمرین هستند. امیدوارم دو تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بهترین نتایج را کسب کنند و مزد زحماتشان را بگیرند.

صادق زاده درباره پیش‌بینی خود از نتایج آزادکاران ایران در دو رویداد قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیز گفت‌: همه بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند و با جان و دل تمرین کردند. تیم یک دست و همدلی داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را در این دو رویداد کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج