جاباما
۵۲۲۹۹۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مافی: کار دولت در کنترل تورم، شبیه معجزه بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کار دولت در کنترل تورم بین سال‌های ۹۲ تا ۹۶ و تبدیل کردن تورم ۴۴ درصدی به تورم تک رقمی چیزی شبیه معجزه بود.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کار دولت در کنترل تورم بین سال‌های ۹۲ تا ۹۶ و تبدیل کردن تورم ۴۴ درصدی به تورم تک رقمی چیزی شبیه معجزه بود.

پروانه مافی که در نشست زنان فعالیت اجتماعی، اشتغال و خانواده که در محل حزب اعتدال و توسعه برگزار شد، سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: کاهش درآمدهای دولت، رشد قاچاق، اشتغال غیررسمی، عدم توازن مالیاتی مشکلات زیادی را برای بنگاه‌های اقتصادی ایجاد کرد و زنان در این میان و در اوضاع نامناسب اشتغال لطمه بیشتری از مردان خوردند. البته اقداماتی از سوی دولت صورت گرفت اما به هیچ وجه کافی نیست.

وی افزود: پدیده اشتغال به طور مستقیم روی مسائل فرهنگی و اجتماعی تاثیر می‌گذارد به طوری که بیکاری می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها تصریح کرد: افزایش حقوق کارگران و همینطور کنترل تورم بخشی از اقدامات دولت برای حمایت از اقشار کم‌درآمد و همینطور زنان سرپرست خانوار بود و امیدواریم با تداوم این دولت بتوانیم از اواخر سال ۹۶ و اوایل سال ۹۷ نوبرانه برجام را بچشیم.

در بخش دیگری از این فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بانوان باید در درجه اول برای ورود به بازار کار خودشان را باور کنند و بانوان اثبات کردند که می‌توانند نقش‌های موثری را در جامعه ایفا کنند اما حتما خودشان باید بخواهند.

وی افزود: مسوولین باید به توانمندی زنان برای مسوولیت‌های کلیدی ایمان داشته باشند و از آن استفاده کنند و در برنامه ششم توسعه نیز سیاست‌های حمایتی از زنان و توجه به ظرفیت آنها شکل پررنگ‌تری نسبت به خود گرفته است.

وی با اشاره به وعده‌های دولت درخصوص سهم زنان در کابینه گفت: دولت به وعده‌های خود تا حد زیادی عمل کرده و معاون رئیس‌جمهور در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ریاست کتابخانه ملی نیز دو مسوولیتی بود که در ماه‌های اخیر به زنان واگذار شد اما انتظار برای حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان بیش از اینهاست.

نماینده مردم تهران در پایان تاکید کرد: زنان آموزش کافی برای استفاده از حقوق قانونی خود ندیده‌اند و این محرومیت در شهرستان‌ها بیشتر است و آنها اطلاع کاملی از حقوق قانونی خود ندارند و باید در بخش آموزش نیز فعالیت‌های مهمی صورت گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افبال

      شتر در خواب بیند پنبه دانه که این دولت بماند در این دوره... خواب دیدی خیر باشه . دولت از همه وعده هاش فقط برجام را اجرایی کرد که اون هم تو زرد از آب در اومد و بر ضرر ما شد. به دلت صابون نزن که وزیر نمیشی.. زرشک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج