۵۲۲۷۸۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

قالیباف قصد کنار کشیدن از صحنه انتخابات را ندارد

رئیس ستاد انتخاباتی"قالیباف" در استان کرمانشاه گفت: بعد از مناظره‌ها محبوبیت آقای قالیباف بین مردم بیشتر شده و مردم به سمت ستادهای ایشان روی آورده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس ستاد انتخاباتی"قالیباف" در استان کرمانشاه گفت: بعد از مناظره‌ها محبوبیت آقای قالیباف بین مردم بیشتر شده و مردم به سمت ستادهای ایشان روی آورده‌اند.

جعفر دارابی در نشست خبری که امروز (۱۰ اردیبهشت) برگزار شد، اظهار کرد: از چند روز قبل فعالیت ستاد آقای قالیباف در کرمانشاه آغاز شده و ستاد اصلی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه در چهارراه آتش‌نشانی آغاز به کار کرد و علاوه بر این ستاد، یک ستاد فرعی دیگر نیز در شهر کرمانشاه راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه برنامه داریم ستادها را در شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی کنیم، خاطرنشان کرد: شهرستان اسلام‌آبادغرب در اولویت است و سایر شهرستان‌ها را نیز در برنامه داریم.

رئیس ستاد قالیباف در استان کرمانشاه عنوان کرد: قرار است ستادها بیشتر به صورت مردمی فعالیت داشته باشند.

دارابی برنامه اصلی ستادها را تبلیغات قانونی و بر اساس قانون دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در ستادها دیدگاه آقای قالیباف را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: در چارچوب برنامه‌های ستاد دعوت کردیم که آقای قالیباف دوباره به کرمانشاه بیاید و انشاالله که نتیجه می‌گیریم.

رئیس ستاد قالیباف در استان کرمانشاه با بیان اینکه ایشان یک روز قبل از تایید صلاحیت نامزدها سفری به کرمانشاه داشت، تاکید کرد: با توجه به علاقه‌ای که ایشان به مردم کرمانشاه دارد، امیدواریم سفر دیگری به کرمانشاه داشته باشد.

دارابی تصریح کرد: در سفر آقای قالیباف به کرمانشاه سندی ۴۰۰ صفحه‌ای از مسائل شهر کرمانشاه به ایشان تقدیم شد و بر اساس ظرفیت‌هایی که در کرمانشاه وجود دارد قول داد که کرمانشاه اولین استانی باشد که به مشکلاتش رسیدگی می‌شود.

وی سپس از اقدامات دکتر قالیباف در حوزه‌های مختلف طی چند سال فعالیتش یاد کرد و ادامه داد: ایشان با مدیریت جهادی طی چند سال اخیر کار کرده است، برای مثال پروژه‌هایی که طی ۱۲ سال اخیر در تهران اجرا شد معادل پروژه‌های تمام عمر تهران بود، پروژه‌هایی مانند فضای سبز، تونل، بزرگراه و ... که تهران را به بهشت تبدیل کرده است.

رئیس ستاد قالیباف در استان کرمانشاه، گفت: آقای قالیباف در سمت‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، سپاه، شهرداری و هر قسمت دیگری که بوده تحول ایجاد کرده و کیفیت و میزان ارائه خدمات را بالا برده است.

دارابی ادامه داد: در برابر صدها اقدام خوبی که انجام شده، اگر یک کارمند یا کارشناس جز هم کاری انجام داد، نباید بر آن همه تلاش آقای قالیباف چشم پوشید.

دارابی با اشاره به برنامه‌های قالیباف برای ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: وقتی که ایشان وعده ایجاد پنج میلیون شغل را داده حتما می‌تواند آن را محقق کند، زیرا فردی نیست که شعار بدهد و هر برنامه‌ای که داشته باشد اجرا می‌کند.

رئیس ستاد قالیباف در استان کرمانشاه پرداخت کارانه به افراد بیکار، توجه به زنان سرپرست خانوار و حل مشکلات اقتصادی را از مهمترین برنامه‌های این نامزد اعلام کرد.

دارابی با بیان اینکه از بعد از مناظره‌ها اقبال مردم به آقای قالیباف و محبوبیت وی بیشتر شده، افزود: شاهدیم که مردم به سمت ستادها می‌آیند و تقاضای همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف برنامه‌ای برای کنار کشیدن از عرصه انتخابات ندارد و با جدیت وارد شده و تا انتها در کنار سایر نامزدها خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان مادرت گنار نکش سردار.رای ما قالیباف.زنده باد.

    • بدون نام

      سنار بده اش بهمین خیال باش

    • بدون نام

      دروغ در روز روشن میزان محبوبیت افزایش یافته!!!

    • بدون نام

      بگو تو رو خدا بمونه تو انتخابات
      آخه ما دوست داریم قیافه اش رو بعد از سومین شکست ببینیم
      قالیباف بعد از انتخابات و باخت سوم چهره اش دیدنیه

    • بدون نام

      سنگین تری کنار بکشی, دعا بکن از شهرداری هم نندازند

    • محمد

      ما خودمون میکشیمش کنار غصه نخور

    • کرمانشاه

      من که خودم بچه کرمانشاهم..خداییش اکثریت طرفدار روحانین...دروغ تاچه حد؟

    • بدون نام

      مطمنا رای آقای رئیسی از قالی باف بیشتر خواهد بود و نهایتا اجماع بر رئیسی است

    • رجبعلی براتی

      این بنده خدا شکی نداره که بعد از اومدن شوراهای شهر جدید که مسلما لیست اصلاحات هستند برکنار میشه وبعد اون باس بره مجمع پیش رفیقاش...پس برای سومین بار اومده تا تیرخلاصش رو بزنه...واز هیچ کاری وحرفی برای مخ مردم زدن دریغ نمیکنه...برادران اصولگرا اگه ائتلاف هم کنن رایشون زیر ده میلیون خاهد بود چه رسد به اینکه دوتاسون تا آخربایستند....ولی برا اون دسته ای که دوس دارن رییس جمهورشون یه نظامی رادیکال باشه باید بگم نگران نباشن...این آقایی که من دیدم دفه بعد هم میاد...میگی نه نگا کن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج