۵۲۲۶۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دوترته: رهبر کره‌ شمالی جهان را نابود می کند

رئیس جمهوری فیلیپین به آمریکا تاکید کرد تا پس از جدیدترین آزمایش موشکی کره شمالی و برای جلوگیری از دادن بهانه به دست رهبری این کشور که به دنبال پایان بخشیدن به جهان است، خویشتنداری کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری فیلیپین به آمریکا تاکید کرد تا پس از جدیدترین آزمایش موشکی کره شمالی و برای جلوگیری از دادن بهانه به دست رهبری این کشور که به دنبال پایان بخشیدن به جهان است، خویشتنداری کند.

رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین گفت، کشورهای جنوبی شرق آسیا به شدت نگران این مساله هستند که تنش میان آمریکا و کره شمالی شدت یابد و یک گام نامناسب به فاجعه‌ای تبدیل شود و آسیا نخستین قربانی یک جنگ اتمی شود.

وی ادامه داد: آمریکا، ژاپن، چین و کره جنوبی با فردی در افتاده‌اند که از شلیک موشک لذت می‌برد.

دوترته که در حال حاضر ریاست دوره‌ای سازمان همکای کشورهای جنوب شرق آسیا را برعهده دارد، در ادامه صحبت‌هایش گفت: به نظر می‌رسد کره شمالی و آمریکا با اسباب بازی‌هایشان بازی می‌کنند و این اسباب بازی‌ها اصلا سرگرمشان نمی‌کند. آنها می‌خواهند آنقدر به این رفتار ادامه دهند تا در نهایت موشک دیگری شلیک شود. من نمی‌خواهم چنین اتفاقی بیفتد چون این روند نه فقط بر ما بلکه بر تمامی مردم زمین اثر مخربی برجای می‌گذارد.

رئیس جمهوری فیلیپین ادامه داد: این به دولت آمریکا بستگی دارد که کاری نکند تا کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی تحریک شود. من می‌دانم که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بابت انجام اقدامات نظامی که به بدتر شدن اوضاع و خارج شدن آن از کنترل منجر می‌شود، هوشیارانه رفتار می‌کند.

وی گفت: من با ترامپ درباره این مساله صحبت می‌کنم تا به کره شمالی اجازه ندهیم اوضاع را تحت کنترل خودش بگیرد. کیم جونگ اون به دنبال پایان دادن به جهان است و این دقیقا چیزی است که باعث خوشحالی او می‌شود. او همیشه می‌خندد. اما او می خواهد ما را نابود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج