۵۲۲۶۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راز شادی مشترک نورافکن و منصوریان

امید نورافکن هافبک جوان تیم استقلال بعد از باز کردن دروازه تیم پدیده بدون معطلی به سمت نیمکت استقلال رفت و شادی اش را با سرمربی این تیم تقسیم کرد.

آی اسپورت: امید نورافکن هافبک جوان تیم استقلال بعد از باز کردن دروازه تیم پدیده بدون معطلی به سمت نیمکت استقلال رفت و شادی اش را با سرمربی این تیم تقسیم کرد. این دومین بار در طول فصل است که نورافکن بعد از گل زنی به سمت نیمکت استقلال می‌رود و شادی‌اش را به طرز زیبایی با سرمربی تیم تقسیم می‌کند. منصوریان در استقلال تنها به نورافکن اجازه داده تا اینگونه شادی گل‌هایش را با او شریک شود.

بد نیست بدانید نوارفکن بعد از بی انضباطی‌هایی که در نیم فصل اول داشت و بدون اجازه سرمربی اردوی این تیم را ترک کرده بود و تیم ملی جوانان را همراهی کرد و بعد از آن هم منصوریان اجازه حضور در تمرین را از او سلب کرده بود، در نشست‌هایی که با سرمربی تیم داشت سرانجام رضایت او را برای حضور در تمرین جلب کرد.

منصوریان که قلبا علاقه فراوانی به این بازیکن دارد، بعد از آن و برای آن که این بازیکن جوان دلخوری از او نداشته باشد، یک جفت از کفش‌های قدیمی خود را که با آن فوتبال بازی می‌کرد به رسم یادگاری به نورافکن داد و به او گفت با این کفش‌ها تمرین کن و با این کفش‌ها در تمرین شوت بزن. منصوریان به نورافکن تاکید کرد اگر با این کفش‌ها شوت بزنی دقت و قدرت شوت‌هایت بیشتر می‌شود و آنها گل می‌شوند. بعد از آن نورافکن با کفش‌های منصوریان تمرین و به خصوص تمرین شوتزنی می‌کرد و حتی خیلی وقت‌ها بعد از اتمام تمرین تیمی، او با همان کفش‌ها به صورت انفرادی تمرین شوت زنی می‌کرد.

بعد از آن بود که این بازیکن جوان به ترکیب تیم استقلال در نیم فصل دوم راه یافت و برای اولین بار نیز در دیدار مقابل پیکان موفق شد با یک شوت از راه دور گل بزند. نورافکن بعد از آن گل آنقدر احساساتی شد که به سوی منصوریان رفت و به آن شکل شادی‌اش را با سرمربی تیمش تقسیم کرد. در واقع ارتباط عاطفی که بین منصوریان و نورافکن پیش آمد باعث شد تا سرمربی استقلال علیرغم دیسیبلین زیادی که دارد، به این بازیکن اجازه دهد تا اینچنین بعد از هر گلی که می زند سینه به سینه اش بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج