جاباما
۵۲۲۱۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پورموسوی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:متاسفانه در بازی با گسترش فولاد تبریز، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:متاسفانه در بازی با گسترش فولاد تبریز، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز که بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: متاسفانه امروز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به بازیکنانم که در این شرایط سخت و فشرده امروز سرحال و حرفه‌ای بازی کردند، خسته نباشید می‌گویم. از آن‌ها گله‌مند هستم ولی انصافا خوب کار کردند. من به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی درخصوص این صحبت کمالوند که تمیش در این بازی مستحق برده بود، گفت: این دیدار نیز مانند بازی رفت، از شرایط مساوی برخوردار بود. حریف برای تک امتیاز آمده بود ولی هر تیمی که در این جا بازی می‌کند برای ما قابل احترام است و به آن‌ها تبریک می‌گویم. حریف چند دقیقه‌ای به ما فشار آورد ولی ما در ادامه می‌توانستیم به گل هم برسیم که به این صورت نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی برطرف شده است، عنوان کرد: خیر، من دو شب پیش با استاندار خوزستان ملاقات داشتم و وی قول داد که تا پیش از بازی با الجزیره مبلغی را به باشگاه تزریق کند تا بازیکنان با روحیه بهتری بازی کنند. جا دارد از بازیکنانم که بدون چشم داشت و با چنین روحیه‌ای بازی می‌کنند، قدردانی کنم.

پورموسوی با دعوت تماشاگران خوزستانی جهت حمایت از این تیم در دیدار با الجزیره، گفت: انتظار داریم که تماشاگران به ورزشگاه بیایند و از تیم و این بازیکنان که در این مدت با سختی کار کرده‌اند، حمایت کنند. هنوز صعود ما قطعی نشده است. ما مستحق صعود هستیم و امیدوارم ۱۹ اردیبهشت ماه در حضور تماشاگران صعود کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج