۵۲۲۱۲۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اشتباه بچه گانه از علیرضا بیرانوند

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با اشتباه بچه گانه و عجیب خود باعث شد تا ذوب آهن در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل دست یابد.

ورزش سه: دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با اشتباه بچه گانه و عجیب خود باعث شد تا ذوب آهن در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل دست یابد.

علیرضا بیرانوند در آستانه ثبت دریافت سه گله‌ی دیگری در لیگ شانزدهم است و با کلکسیون اشتباهات خود باعث شده تا ذوب آهن به گل سوم خود نیز دست یابد.

اشتباه در خروج باعث شد تا دو گل به حساب ذوب آهن ثبت شود و این مساله در حالی رقم خورد که اگر گل اول نماینده اصفهان به نام او نوشته نشود.

بیرانوند در گل دوم پرسپولیس با اشتباه خود در خروج باعث شد تا جری بنگستون ساده ترین کار برای باز کردن دروازه پرسپولیس را داشته باشد و در ادامه نیز روی گل سوم یک حرکت غیرحرفه‌ای و آماتورگونه باعث شد تا جری بنگستون صاحب فرصت شده و دروازه سرخپوشان را برای بار سوم باز کند. بیرانوند که به قصد دفع توپ پشت مدافعان پرسپولیس از دروازه خارج شده بود، با اشتباه در محل دفع توپ باعث شد تا بنگستون با سرعت به او نزدیک شده و در ادامه نیز توپ را تقدیم او کرد و در حال بازگشت به دروازه با ضربه حرفه ای مهاجم هندوراسی تسلیم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف عابدزاده که بخواد آقای بیران وند جانشینی بشه واقا متاسم .تو برای پول بازی کردی بخاطر دفاع خوب تو گل نخوردی مدیون برانکو باش هر توپی که امسال روی دروازه ات اومد گل خوردی .برو به سلامت مگر هوادار چقد درآمد داره که تو سرما وگرما میاد تو را تشویق میکنه ناز می کنی با این بازیت .زودتر گور ت و گم کن تواستقلالی هستی وگر نه پرسپولیسی بیدی نیست که با این بادها بلرزه .

    • سعید

      استقلال یه

    • بدون نام

      سلام میخواستم بگم دم اقای بیران وندگرم یه سوال هم دارم این همه توپ گرفت ازحیفان حالایه اشتباه کرده اسمان به زمین نیومده بازی کن پولش رامیخوادگناه که نکرده که خومان راجای انهابگذاریم چه کارمیکردیم معلوم است بدترازاین کارمیکردیم اقای بیرانونددوست داریم دمتم گرم داداش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج