جاباما
۵۲۱۷۱۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تریلر رسمی بازی Call Of Duty WWII منتشر شد

حدود یک هفته پیش تایید شد که نسخه بعدی بازی Call Of Duty در جنگ جهانی دوم خواهد بود و همچنین برخی از جزئیات این بازی منتشر شد. هیچگونه خبرهای رسمی درباره بازی Call Of Duty WWII وجود نداشت تا اینکه اکتیویژن از این بازی پرده برداری کرد.

وب سایت تکرا: حدود یک هفته پیش تایید شد که نسخه بعدی بازی Call Of Duty در جنگ جهانی دوم خواهد بود و همچنین برخی از جزئیات این بازی منتشر شد. هیچگونه خبرهای رسمی درباره بازی Call Of Duty WWII وجود نداشت تا اینکه اکتیویژن از این بازی پرده برداری کرد. اکنون به تازگی تریلر رسمی این بازی منتشر شده که جزئیات خیره کننده را نشان می‌دهد.
تریلر رسمی بازی Call Of Duty WWII منتشر شد

تریلر منتشر شده از بازی Call Of Duty WWII جزئیات بسیاری را نشان داده و همچنین وحشت جنگ جهانی دوم را به خوبی نمایش داده است که باعث جلب توجه بسیاری از گیمرها و طرفداراهای این مجموعه شده است. گرافیک این بازی خیره کننده است و به نظر می‌رسد که اجرای آن روی ۶۰ فریم بر ثانیه بوده، چراکه همه جزئیات صاف و باکیفیت است. باتوجه به توضیحاتی که درباره بازی منتشر شده است داستان بازی از مردان عادی تا لشکر اول پیاده نظام بوده که به مبارز تبدیل خواهند شد. اعلام شده که لوکیشن بازی Call Of Duty WWII در مکان‌های نمادین اروپا است.

همانطور که انتظار می‌رفت قرار است که قبل از آغاز پیش فروش بازی، نسخه بتای آن به صورت رایگان برای کاربران منتشر شود و همچنین اگر بازی دارای خطا بود توسط توسعه دهندگان رفع شود. آنطور که پیدا است توسعه دهندگان به کاربران این اجازه را می‌دهد که حالت مولتی پلیر را در نمایشگاه E3 ماه ژوئن بازی کنند که شاید تاثیری هم در بالا رفتن بازدیدکنندگان E3 داشته باشد.

جای تعجب نیست که زامبی‌ها به بازی Call Of Duty WWII بازگردند، تایید شده که حالت زامبی در این نسخه وجود خواهد داشت. اعلام شده که بازی فوق در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ آبان ماه ۹۶ روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که در طول این مدت تریلرهای دیگری هم از این بازی منتشر شود. تکرا از شما دعوت می‌کند که تریلر زیبا و دیدنی نسخه جدید Call Of Duty را تماشا کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر رسمی بازی Call Of Duty WWII منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد روانپرست

      سلام چرا نمیشه دانلود کرد؟
      هر کاری میکنم روی شکل زیر فیلم هم میزنم ولی نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج