۵۱۹۲۲۸
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

تاثیر لبخند خود آگاه بر فروش

نیت خوب و لبخند مسری هستند. اگر دو نماینده فروش با عملکرد مشابه وجود داشته باشند، بزرگترین عامل تمایز بخش میان نتایجی که کسب می کنند، رویکرد مثبت و نیت آنهاست.

مجله پنجره خلاقیت: نیت خوب و لبخند مسری هستند. اگر دو نماینده فروش با عملکرد مشابه وجود داشته باشند، بزرگترین عامل تمایز بخش میان نتایجی که کسب می کنند، رویکرد مثبت و نیت آنهاست. فروش شغلی تکراری به حساب می آید، بنابراین تنها روشی که برای تنوع بخشیدن به روزهای کاری تان دارید، این است که کمی کنجکاو باشید. مشتاق کمک کردن به دیگران، مشتریان و همکاران باشید. به این فکر کنید که خدمات و محصولات شما می تواند دنیای مشتری را تغییر دهد و نحوه عملکرد شما در امر فروش می تواند تفاوت زیادی در زندگی آنها ایجاد کند.
تاثیر لبخند خود آگاه بر فروش
اگر این طور فکر نمی کنید، بهتر است کارتان را تغییر دهید. مشتاق باشید و به کارتان علاقه پیدا کنید تا مشتریان نیز شما را فردی جالب ببینند. همه ما مثل کودکانی هستیم که مشتاق عشق و علاقه دیگرانیم؛ حتی اگر از این موضوع خبر نداشته باشیم. در مورد فروش با نیت خوب کتاب ها نوشته شده است. حالت ایستادن قدرتمند، در حالی که شانه ها رو به عقب هستند، باعث می شود شما فردی با اعتماد به نفس جلوه کنید. زمانی که تماس تلفنی می گیرید، لبخند بزنید. این کار را به شکلی خود آگاه انجام دهید تا همه چیز عوض شود.

زمانی که می خواهید برای کسب اطلاعات تماس بگیرید، واقعا کنجکاو باشید. از قبل اطلاعات لازم را از اینترنت بگیرید و برای اطلاعات بیشتر با فرد تماس بگیرید و فراموش نکنید که اصطلاحاً فیس تو فیس با مشتری صحبت کنید؛ حتی اگر شده از پشت صفحه کامپیوتر یا از طریق موبایل. پژوهش های صورت گرفته از طریق Citricx و Webex نشان می دهند که معامله چهره به چهره باعث افزایش 30 درصدی نرخ معامله می شوند. معمولا افرادی را که می بینید که در حین تصمیم گیری در وضعیت بی روحی می نشینند و به شما خیره می شوند و منتظرند که شما این حالت رخوت را از آنها دور کنید.
آنها می خواهند صحبت کنند، می میرند برای یک گوش شنوا، توجه و همدلی. همه این طور هستند. تریلیاردها دلار در دنیا بر اساس همین اصل جابجا می شود. آنها واقعا در انتظار لبخند شما هستند تا سطح انرژی شان افزایش پیدا کند. آنها منتظرند که شما به شکلی ویروسی بهشان روحیه انتقال دهید. آیا می توانید به آنها ایده هایی عالی بدهید؟ شاید.

اما کمی سخت است. اگر کمی هوشیار باشید، می توانید ایده هایی را که در ذهن خودشان دارند گرفته، در موردشان صحبت کنید و بهشان کمک کنید تا ذهنشان را سر و سامان دهند.

شاید مشتری تان خسته باشد. شاید خودتان هم همین طور باشید. اما به شما بستگی دارد که اوضاع را چطور پیش ببرید. قلبتان را وارد کارتان کنید. گوشی تلفن را بردارید و طوری شماره بگیرید که انگار تنها شانس شما برای موفقیت به همین تماس بستگی دارد. شادی شادی می آورد. شاد بودن مسری است. مردم به سوی فردی جذب می شوند که در حال لبخند زدن و خندیدن است، نه کسی که پشت تلفن دارد از استرس یا عصبانیت می میرد! افراد موفق هر چیزی را هزاران بار تمرین کرده اند.
آنها واقعا به کاری که انجام می دهند علاقه دارند. زمانی که مشتری جذب کارتان می شود، همیشه سعی کنید به او کمک کنید، نه اینکه به او چیزی بفروشید یا او را گول بزنید. هیجان داشته باشید که می توانید به شخصی یا به کسب و کاری کمک کنید. سادگی و اعتماد به نفس آن پنج درصد فروشنده برتر به همین موضوع ارتباط دارند. آنها در مشاغلی کار

می کنند که زندگی و کسب و کار دیگران را بهبود می بخشد. آنها می خواهند به مشتریان انگیزه بدهند، عادات رفتاری خوبی در آنها به وجود آورندیا درمانشان کنند. مشاغلی بشر دوستانه. روزی از یکی از این فروشندگان برتر پرسیدم که چه روشی برای فروش در پیش گرفته است. پاسخ مختصر او شگفت زده ام کرد:

« من فقط به چشمانشان نگاه می کنم و لبخند می زنم و به آنها اطمینان می دهم که می خواهیم کسب و کارشان را دچار تحولی مثبت کنیم.»

این مرد باهوش بسیار لبخند می زند و در یک شهر ساحلی زندگی می کند. او قبلا در حیطه ورزشی کار می کرد. کوتاه سخن می گوید و چشمانی بسیار گیرا دارد. او راه برقراری ارتباط با مردم را به خوبی آموخته است. نکته ای که به ما گفت، نکته بسیار قدرتمندی بود. انتقال باور، ایمان و اطمینان به مشتری؛ مدیریت کسب و کار مانند ناخدایی که روی عرشه کشتی ایستاده است و مشاوری که از عملکرد صحیح کسب و کارش اطمینان خاطر دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج