۵۱۸۷۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دفاع سرمربی هیرنوین از هم‌تیمی رئالی قوچان‌نژاد

سرمربی یاران رضا قوچان‌نژاد از رسانه‌ها خواست تا دست از سر مارتین اودگارد، هافبک ۱۸ ساله و قرضی تیم هیرنوین که از رئال‌ مادرید جذب شده بود بردارند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی یاران رضا قوچان‌نژاد از رسانه‌ها خواست تا دست از سر مارتین اودگارد، هافبک ۱۸ ساله و قرضی تیم هیرنوین که از رئال‌ مادرید جذب شده بود بردارند.

انتقال مارتین اودگارد، هافبک نروژی و همبازی رونالدو از رئال مادرید به تیم هیرنوین بمب خبری فصل نقل و انتقالات زمستانی هلند بود. هر چند این بازیکن جوان نتوانست خوش بدرخشد و حتی یک گل نیز به ثمر نرساند.

یورخن استرپل، سرمربی یاران رضا قوچان‌نژاد درباره شرایط مارتین اودگارد به روزنامه لوواردن هلند گفت: آمدن مارتین به هیرنوین انتخاب باشگاه بود و همه از آن اطلاع داشتیم. او پسر جوانی است که تجربه زیادی در سن‌وسال کمی دارد. مارتین اغلب با شرایطی مواجه می‌شود که جوانان در سن او این‌چنین نیستند. برای من به عنوان مربی برخورد او با شرایط مختلف قابل تحسین است. با این حال گاهی اوقات فکر می‌کنم که باید او را تنها بگذارند و دست از سرش بردارند. ما هفته‌ای داشتیم که مارتیم اودگارد فقط باید مصاحبه می‌کرد. بنابراین او چه کاری می‌تواند در زمین انجام دهد؟

سرمربی هیرنوین ادامه داد: بسیاری فکر می‌کردند بازیکن رئال مادرید در هر بازی باید برای تیم هیرنوین 3 گل بزند. این کار را نه مارتین می‌تواند و نه هیچ بازیکنی دیگری. به نظرم مارتین اودگارد به زمان برای هماهنگی با تیم هیرنوین نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج