جاباما
۵۱۸۷۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عذرخواهی داعش از رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که تروریست‌های داعش یک بار به صورت اشتباه نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده و فورا معذرت‌خواهی کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با شبکه ۱۰ تلویزیون این رژیم اذعان کرد که داعش یک بار در «جولان» در جنوب سوریه، اشتباهی به سوی نیروهای اسرائیلی شلیک کرده و معذرت‌خواهی کرده است و این ایران است که دائما اسرائیل را هدف قرار می‌دهد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المیادین، «موشه یعلون» گفت: ایران است که دائما حملات علیه اسرائیل را انجام می‌دهد و بیشترین موارد شلیک از مناطقی است که ارتش سوریه در آن‌جا حضور دارد و فقط یک بار داعش اخیرا اشتباها شلیک کرده و فورا معذرت‌خواهی کرده است.

تروریست‌های داعش پیش از این در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بودند که «مأمور جنگ با اسرائیل نیستیم» و در توجیه آن گفته‌اند که «قدس آزاد نخواهد شد تا زمانی که ما از شر این بت‌ها و خاندان‌ها که کنترل سرنوشت جهان اسلام را به دست گرفته‌اند رها شویم».

ارتش رژیم صهیونستی جمعه گذشته از اصابت سه خمپاره از خاک سوریه به داخل اراضی اشغالی که از جولان شلیک شده بود خبر داد اما تلفاتی در پی نداشت.

ارتش اسرائیل امروز (یکشنبه) پادگان «نبع الفوار» ارتش سوریه را در شمال غرب ریف قنیطره هدف قرار داد که در پی آن سه سرباز سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      المیادین گفته الجزیره که نگفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج