۵۱۸۷۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الاهلی را چطور می‌شود شکست داد؟

با گذشت ۴ بازی از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الاهلی تنها تیمی است که در دور رفت موفق شده استقلال را شکست دهد و حالا آبی‌ها روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی بازی سرنوشت‌سازی با این تیم دارند.

ورزش سه: با گذشت ۴ بازی از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الاهلی تنها تیمی است که در دور رفت موفق شده استقلال را شکست دهد و حالا آبی‌ها روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی بازی سرنوشت‌سازی با این تیم دارند.

تیم فوتبال الاهلی جدی‌ترین رقیب استقلال در راه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است، تیمی که در بازی رفت این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست داد و به لطف نتیجه بهتر در بازی رو در رو بالاتر از آبی‌های تهرانی صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا است.

هر چند الاهلی از ستاره‌های سرشناسی در ترکیب خود بهره می‌برد اما به نظر می‌رسد شکست این تیم برای استقلال اصلا دور از دسترس نیست البته به شرط اینکه منصوریان برنامه ویژه‌ای برای مهار ستاره‌های این تیم و البته از کار انداختن سیستم شوالیه‌های اماراتی داشته باشد.
۲ـ۴ـ۴ خطی برای شکست استقلال

اگر کاسمین اولاریوسرمربی الاهلی امارات بخواهد مثل بازی‌های گذشته برابر استقلال به میدان برود او از سیستم 2ـ4ـ4 خطی مقابل این تیم به میدان می‌رود. سیستمی که به واسطه آن این تیم هافبک بازیساز ندارد و خط هافبک این تیم را دو هافبک دفاعی و دو وینگر راست و چپ تشکیل می‌دهند. البته در سیستمی که الاهلی بازی می‌کند مهاجم سایه این تیم در بیشتر دقایق بازی به پشت محوطه جریمه می‌آید تا برای دیوپ در پیشانی خط حمله موقعیت گل ایجاد کند.
الاهلی را چطور می‌شود شکست داد؟

خط حمله آتشین راز موفقیت شوالیه‌ها

مهمترین نقطه قوت الاهلی خط حمله آتشین این تیم است، خطی که دیوپ در پیشانی آن به عنوان یک قاتل تمام عیار برای خط دفاعی تمام حریفان یک خطر همیشگی است و البته احمد خلیل کاپیتان این تیم هم بسیار مهره کارآمدی در خط حمله محسوب می‌شود. احمد خلیل که به عنوان کاپیتان تیم‌ملی امارات توپ طلای آسیا را هم به دست آورده است، فردا تلاش می‌کند تا بهترین موقعیت‌ها را برای دیوپ بسازد و البته خودش هم از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کند. البته الاهلی در خط حمله خود آساموئا ژیان را به عنوان بازیکن ذخیره دارد که می تواند در دقایقی بازی با نظر اولاریو وارد زمین شود.
چالش بزرگ دو امید برای مهار ریبریو

اما خط هافبک الاهلی یک بازیکن بسیار با کیفیت به نام ریبریو دارد، بازیکنی که به صورت تخصصی در پست وینگر چپ بازی می‌کند اما به خوبی می‌تواند در پشت دو مهاجم الاهلی قرار بگیرد و برای دیوپ و احمد خلیل بازیسازی کند. ریبریو در بازی رفت هم بسیار امید ابراهیمی و امید نورافکن را اذیت کرد و حالا این دو با شناخت کامل از او باید کاری کنند که ریبریو کمترین تاثیرگذاری را در بازی داشته باشد.

الاهلی را چطور می‌شود شکست داد؟

خط دفاعی که آسیب‌پذیر است

برعکس خط هافبک و خط حمله الاهلی خط دفاع این تیم بسیار آسیب‌پذیر نشان می‌دهد و شاید به همین دلیل هم باشد که استقلالی‌ها در بازی رفت هر بار که به دروازه مجید ناصر نزدیک شدند توانستند موقعیت گل ایجاد کنند. خط دفاع تیم فوتبال الاهلی را بازیکنان اماراتی تشکیل می‌دهند و نبود یک رهبر در آن این خط از یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ امارات را بسیار آسیب‌پذیر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج