آوینا_استیکی 2
adexo3
۵۱۸۱۵
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

دعوت برای دعا در لیلة الرغائب جهت نجات

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی از مومنین خواستند تا در اولین شب جمعه ماه رجب برای نجات شیعه دعا کنند.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله وحید خراسانی: حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی از مومنین خواستند تا در اولین شب جمعه ماه رجب برای نجات شیعه دعا کنند.

متن این دعوت به شرح زیر است:

آیت الله العظمی وحید خراسانی-مد ظله العالی- امروز(۲۵/۰۲/۱۳۹۲) در درس تفسیر ضمن نقل روایاتی از اهل سنت در ذیل آیه کریمه وعباد مکرمون فرمودند : بنابر این روایات، رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم اهل ایمان را در سه نفر - یعنی حزقیل و حبیب نجار و علی بن ابی طالب- به آخر درجه رساندند، و در آن درجه باز هر سه را به آخر مرتبه ی صدیقیت رساندند ؛ و در آن جا به آخر مرتبه رساندند ، ثابت کردند که کلی، منحصر است در یک فرد، و آن فرد علی بن ابی طالب است.

سپس ایشان با اشاره به مدارکی از اهل سنت در خصوص فضائل و مقامات حجر بن عدی فرمودند: حجر بن عدی دست پرورده ی کیست؟ شاگرد مکتب کیست؟ وقتی امیرالمؤمنین علیه السلام از او پرسیدند: چه خواهی کرد آن روزی که از تو بخواهند : از علی بیزار باشی؟ گفت: به خدا قسم! اگر با شمشیر قطعه قطعه بشوم و مرا در آتش بسوزانند، دست از تو بر نمی دارم.

معظم له در ادامه با اشاره به هتک مدفن این صحابی رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم از سوی وهابیون فرمودند: قبر چه کسی ویران شد؟ بر خلاف فتوای ابو حنیفه، مالک، شافعی، ابن حنبل ، بر خلاف اجماع چهار مذهب، این قبر چرا به هم خورد؟ الحاد و کفر برای فشار بر شیعیان دست به دست هم داده اند.

آیت الله العظمی وحید خراسانی-مد ظله العالی- در پایان بیانات فرمودند: فردا شب لیلة الرغائب است، شب جمعه اول رجب. مؤمنین در مساجد دعا کنند: خدا شر این ملحدین و آن کفار را از شیعیان سوریه، از شیعیان بحرین، قطع کند؛ امروز وظیفه همه دعا برای نجات شیعه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مامان لیلا

      برای ظهور آقا امام زمان (عج) همگی دعا کنیم ذکرصلوات فراموش نشود.
      الهی همگی عاقبت بخیرباشید عزیزان دلم.

      پاسخ ها

      • حدیث

        مامان لیلا جان امشبه دیگه؟؟؟

      • مامان لیلا

        حدیث جانم بله قربونت بشم الهی حاجت روا باشی دخترگلم.

    • 123

      اللهم عج اللويك الفرج يا منتقم
      خدايا اينايي كه ايجوري جنايت و آدم خوري و نبش قبر و دار زدن دختر سه ساله و ... ميكنن قابل هدايت كه نيستن پس نابودشون كن ما هم تلاشمون رو ميكنيم هم قدمن هم قلمن هم لسانن
      مرسي خدا جون

    • مونالیزا

      الهی آمین

    • سپیر

      خدای بزرگ من در این شب از تو تقاضا دارم به همه جوانان ایرانی کمک کن بتوانند در این اوضاع نابسامان اقصادی مجبور نشوند برای امرار معاش دست به کارهای خلاف بزنند, به همه دختران نجیب ایرانی کمک کن دامانشان را همچنان پاک و عاری از گنه نگه دارند, به پدران و مادرانمان طول عمر با عزت عطا کن , و رفتگانمان را قرین رحمتت بگردان
      الهی آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج