جاباما
۵۱۷۶۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دردسرهای تمدید قرارداد مربی آرژانتینی الهلال

در پی قهرمانی زودهنگام در باشگاه های عربستان که به حسرت شش ساله طرفداران الهلال پایان داد رقیب پرسپولیس با حاشیه و جنجال جدیدی در آستانه سفر به مسقط روبرو شد.

ورزش سه: رامون دیاز سرمربی مشهور آرژانتینی که در اولین سال حضور روی نیمکت مربیگری الهلال توانست نتایج فوق العاده ای کسب و به ناکامی شش ساله این باشگاه در راه قهرمانی و بالا بردن جام پایان داد با توجه به اتمام قراردادش این روزها به یکی از سوژه های جنجالی اردوی این تیم پرطرفدار ریاض تبدیل شده است.

در شرایطی که امیر نواف بن فیصل رئیس باشگاه از تمدید قرارداد دو ساله مرد آرژانتینی و حضور طولانی مدت رامون دیاز در این کشور خبر داده بود سرمربی الهلال هر گونه توافق جدید با این باشگاه را تکذیب کرد و مدعی شد با وجود خوشحالی از توجه الهلالی ها برای ماندن در تیم ترجیح می دهد تصمیم نهایی اش را بعد از پایان فصل و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

نکته جالب این که شرایط سرمربی آرژانتینی بی شباهت به مربی کروات پرسپولیس نیست چون در آستانه رویارویی حساس قهرمانان ایران و عربستان در مسقط عمان هم دیاز هم برانکو ایوانکوویچ با وجود تمایل دو باشگاه برای امضای قراردادی طولانی مدت از این اتفاق طفره رفته و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده اند. برانکو هم چند روز پیش در واکنش به قرارداد پنج ساله با پرسپولیس ادعا کرد هنوز چیزی قطعی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج