۵۱۶۹۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: خوشحالم با تغییر پیراهن، پیروز می‌شویم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه خرافاتی نیست گفت: خوشحالم از زمانی که پیراهن‌هایمان را تغییر داده‌ایم به پیروزی می‌رسیم.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه خرافاتی نیست گفت: خوشحالم از زمانی که پیراهن‌هایمان را تغییر داده‌ایم به پیروزی می‌رسیم.

مجتبی حسینی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری عنوان کرد: به دلیل اینکه هم در لیگ و هم در بازی‌های آسیایی می‌جنگیم فشار زیادی روی تیم وجود دارد اما خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم در چنین فشاری به برد خوبی دست پیدا کردیم. امیدوارم بتوانیم روندمان را ادامه دهیم.

در ادامه خبرنگاری با اشاره به کسب پیروزی‌های پیاپی ذوب آهن بعد از تعویض طرح پیراهنش از حسینی پرسید و وی در پاسخ گفت: خوشحالم که این پیراهن را می‌پوشیم و می‌بریم اما من خرافاتی نیستم و الان که شما گفتید به آن پی بردم. در کل فشار بازی‌های پی در پی باعث شد بازیکنانم خسته باشند اما با این وجود موقعیت‌های مختلفی را خلق کردیم.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه با تیم سپاهان برای جایگاه چهارمی رقابت می‌کنند نیز گفت: ما دوست داریم تا پایان لیگ در جایگاه چهارم بمانیم. تیم ما لیاقتش بیشتر از این بود و جایگاه چهارمی حداقل چیزی است که باید به دست بیاوریم.

حسینی در پاسخ به این سوال که دو بازی آینده ذوب آهن نسبت به تیم همشهری‌اش یعنی سپاهان آسان‌تر است گفت: من اعتقادی به این مسائل ندارم و هر بازی برای خودش بسیار مهم است. همان طور که امروز جلوی تیم از پیش سقوط کرده ماشین‌سازی بازی سختی داشتیم نمی‌توانیم بگوییم دو بازی آینده ما سخت نیست و اعتقادی به این مسائل ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج