۵۱۶۶۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وداع همیشگی لام و آلونسو با لیگ قهرمانان اروپا

ستاره‌های تیم فوتبال بایرن مونیخ در آخرین دیدار لیگ قهرمانان اروپای خود مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی کردند.

خبرگزاری میزان: فیلیپ لام، کاپیتان آلمانی و ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ آخرین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم را مقابل رئال مادرید انجام دادند. این دو ستاره با سابقه فوتبال اروپا در پایان این فصل بازنشسته خواهند شد.

لام باسابقه‌ترین بازیکن تیم بایرن مونیخ است. او از سال ۱۹۹۵ در تیم پایه‌های این باشگاه مونیخی حضور داشت و موفق شد در سال ۲۰۰۲ به تیم اصلی راه یابد. بازیکنی که در ابتدا به عنوان یک هافبک در تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ بازی می‌کرد اما در آخرین سال‌های دوران بازیگری خود با تغییر پستش به یک مدافع چپ تبدیل شد. لام ۳۳ ساله، سیزدهمین و آخرین فصل حضورش در تیم بایرن مونیخ را پشت سر می‌گذارد. این در این مدت بیش از ۵۰۰ بازی با پیراهن باواریایی‌ها انجام داده موفق شده نزدیک به بیست عنوان قهرمانی در این باشگاه بزرگ کسب کند.

ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی هم دیگر بازیکنی است که اعلام کرده در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. بازیکن ۳۵ ساله مونیخی‌ها از سال ۲۰۱۴ در تیم آلمانی بازی می‌کند. این هافبک مطرح اسپانیایی سابق بازی در تیم‌های لیورپول، رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد را در کارنامه دارد. آلونسو در زمان مربیگری پپ گواردیولا از تیم رئال مادرید راهی بایرن شد. او سومین فصل حضورش را در مونیخ پشت سر می‌گذارد. بازیکنی که تا امروز بیش از ۱۰۰ بازی برای باواریایی‌ها انجام داده است. آلونسو اخیراً اعلام کرد که در پایان فصل برای همیشه کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج