جاباما
۵۱۵۹۳۹
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

بازداشت ۲ مردی که متهم به تعرض شدند

دو مرد که در پرونده‌های جداگانه متهم به تعرض شده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران در حالی محاکمه شدند که هر دو منکر اتهام خود شدند.

روزنامه شرق: دو مرد که در پرونده‌های جداگانه متهم به تعرض شده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران در حالی محاکمه شدند که هر دو منکر اتهام خود شدند.
ر اولین پرونده مردی به مأموران گزارش داد که پسرعمویش همسر او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ است. این مرد در شکایتی که به پلیس ارائه داد، گفت: مدتی قبل پسرعمویم از شهرستان به تهران آمد تا کاری پیدا کرده و زندگی‌اش را سروسامان دهد.
از آنجا که او پسرعمویم بود، من او را به‌عنوان میهمان در خانه‌ام پذیرفتم اما مدتی بعد متوجه رفتارهای مشکوک او و همسرم شدم و برای اینکه متوجه شوم چه رابطه‌ای بین آنهاست، در خانه دوربین کار گذاشتم و متوجه شدم همسرم و پسرعمویم با هم رابطه دارند. وقتی موضوع را به همسرم گفتم، او برایم توضیح داد چه اتفاقی افتاده ‌است و گفت پسرعمویم در همان روزهای اول که به خانه‌مان آمده، او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ است.
با توجه به شکایت این مرد بود که همسر او مورد بازجویی قرار گرفت؛ او گفت: وقتی پسرعموی شوهرم به خانه ما آمد، یک روز من را هل داد و روی تخت انداخت و مورد آزار و اذیت قرار داد و فیلم‌برداری کرد و بعد از آن با همان فیلم من را تهدید می‌کرد. او هر بار با تهدید با من رابطه برقرار می‌کرد و بعد دوباره از آن رابطه فیلم‌برداری می‌کرد و من همیشه از ترسم مجبور بودم به خواسته‌اش تن دهم و فکر می‌کنم فیلم‌ها را هم در شهرمان پخش کرده ‌است.
با توجه به دو شکایتی که علیه مرد جوان مطرح شده‌ بود، پرونده او به اتهام تجاوز به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و پرونده دیگرش درخصوص انتشار فیلم مستهجن در دادگاه عمومی مورد رسیدگی قرار گرفت.
پرونده دوم بعد از رسیدگی منجر به برائت متهم شد؛ او گفت فیلمی منتشر نکرده و هر آنچه در مورد او گفته‌اند، دروغ است؛ سپس با اعتراض دو شاکی پرونده، دادگاه تجدید نظر آن را مورد بررسی قرار داد که در این مرحله نیز اعتراض وارد دانسته نشد. اما پرونده متهم در دادگاه کیفری استان تهران همچنان در حال رسیدگی است. روز گذشته او یک‌ بار دیگر در دادگاه حاضر شد و ادعا کرد کاری نکرده‌ و فیلم‌ها همه دروغ است؛ با این حال متهم برای ادامه تحقیقات با قرار بازداشت روانه زندان شد.
در پرونده دوم پسر ٢٠ساله‌ای با شکایت به مأموران پلیس مدعی‌ شد فردی که با او در شبکه‌های مجازی آشنا شده‌، او را مورد آزار و اذیت قرار داده ‌است. این پسر جوان گفت: من از طریق شبکه‌های مجازی با فردی به نام فرید آشنا شدم و یک روز با هم قرار گذاشتیم تا از نزدیک همدیگر را ببینیم، وقتی سر قرار حاضر شدم، او من را به زور مورد آزار و اذیت قرار داد و از آنجا که زورش زیاد بود، نتوانستم کاری کنم.
با شکایت این جوان مأموران مشخصات مردی را که از او شکایت شده‌ بود، مورد بررسی قرار دادند و سپس متوجه شدند او فردی سابقه‌دار است و پیش از این نیز چند بار به جرم حمل مواد و مشروب‌خواری بازداشت شده ‌است.

به‌این‌ترتیب مخفیگاه او شناسایی و متهم بازداشت شد. این پرونده نیز با توجه به مدارک موجود براي رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری ارسال شد و متهم به صورت غیرعلنی تحت بازجویی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا دولت یه فکر به حال این مریضان جنسی نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟
      فکر ایرانی مرد و زن و پیر و جوون تو جامعه امروزی اکثریتشون حول مسائل جنسیه.....
      ازز صح که چشمشونوباز میکنند به اینفکر میکنند کجاو باکی خودشونو تخلیه جنسی کنند...
      بهتر نیست مثل سابق یه مکانهایی باشه که کس که نیاز جنسی داره مراجعه کنه .........تا حداقل تمام فکرش درگیر این موضوع نباشه.........درگیری همین موضوع باعث خیانت....تجاوز .قتل وهزار تا کثافت کاری دیگه میشه

    • خاسر

      کاربرمحترم0830ضمن تشکرازبیان مشکلات موجود درجامعه ما متاسفانه انهای که برای مردم تصمیم میگیرنداین مشکل راندارند،یاچندتا زن دارد یاصیغه موقت دارند،یااینکه مرتب سفرخارچ از کشوررادارندبه هرحال مشکلشون رایک طوری حل میکنند،اما بقیه مردم که تعدادشون هم کم نیست دست بکارهای می زنندکه اخرعاقبت بعضی ها که لومیرن معلومه یا زن رامیکشندیامردرا خیلی ها هم همچنان روش خیانت رادرپیش گرفتند،اقایان وخانمهای مجلسی جرعت داشته باشیدوتصمیم بگیرید همه کشورهای اسلامی بجزایران این موضوع راحل کردنداینقدرخشک و...........نباشید این شهوت خدادادی است پیروجوان،زن ومردنمی شناسدهرکه میگه من کنترلش کردم باورنکنید مگرانکه یاروخنثی باشد.

    • محمد

      سلام جدا جایگاه انسان به معنای واقعی همینه که با خیانت یا بیماری شهوت رانی خودش رو اینطور به ژرفای پستی بکشونه مگر هیچ کس جز اینها دارای غریزه نیست چرا حیوون هاواقعا دمه همه بچه لوطی های قدیم بخیر که ناموس مردم رو ناموس خودشون می دونستن ایولا به معرفت پدهامون که وقتی پاشون به خونه فامیلو درو همسایه میرسید جز ادب و احترام هیچ چیز نبود اما چرا کلی غیرت کلی مردونگی الان طرفو ول کنی معلوم نیست اصلا زنه یا مرد انو وقت ولد زنا میره به نا موس مردم بی حرمتی میکنه خدایا چی میشنوه آدم از اینهمه بی شرفی وبی غیرتی بابا بخدا ما ایرانی هستیم جم کنین این بساط بیماریو بی تعصبی رو صد رحمت به حیوون وقتی مغز یارو دچار نشخوار فکرهای احمقانس نگید بیماره چرا وقتی ناموسشو جلو چشاش میارن بیمار نیست وقتی به ناموس مردم تو خونش چشم بد داره میشه بیمار ،،،!،

    • دلسوز

      کاربر خاسر لطفا چرت وپرت نگید مسآله نبود جفت نیست زن ومردهای متاهل هم رابطه نا مشروع دارن ایمان وانسانیت نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج